Het ligt boven de poolcirkel op zo'n 71 graden Noorderbreedte.
Het was een korte maar mooi vakantie geweest.
Hier een Panoramapresentatie.
1.

2.

3.

4.

5.

6

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Ja de stokvis heb ik zeker, maar niet in panorama.muggie schreef:Schtterende foto's! Geen stokvis op de kiek gezet?
Ik krijg er heimwee van. Vorig jaar zijn we zelf door Noorwegen getrokken van Oslo naar de Lofoten en terug (via andere route). Een favourite bestemming!
Je mag hem laten staan Matthieu, ik zie idd wel een klein verschil, goed te zien in het midden bij het witte huisje en de berg rechts ligt meer op.Matthieu schreef:Fantastische serie en mooie panorama's
Alleen de laatste 6 fotos vind ik wel erg blauw.
Toegegeven.....blauw water en lucht zijn daar zeker debet
aan...... doch met een kleine aanpassing in NX2 en enkel automatiche
niveaus te gebruiken haal ik toch wat blauwe gloed er uit.....
ik heb een foto van je daarmee behandeld.....
Als de foto weg moet dan laat het me maar weten ....
Origineel en bewerkt
Je hebt helemaal gelijk, ik pas het even aanhenkm schreef:Feest van herkenning (voor wat betreft de Lofoten) want ben er zelf vorig jaar geweest. Maar de foto's zijn hoe dan ook prachtig. Complimenten![]()
PS volgens mij is het Vesteralen
Ik zie ook verschil, het is er m.i. niet beter op geworden met de bewerking van Matthieu. De extra nabewerking/automatische levels hebben tot verlies aan detail in de lichte en donkere delen geleid. Persoonlijk gebruik ik nooit "automaten" in de nabewerking.Schoonderbeek schreef:Je mag hem laten staan Matthieu, ik zie idd wel een klein verschil, goed te zien in het midden bij het witte huisje en de berg rechts ligt meer op.Matthieu schreef:Fantastische serie en mooie panorama's
Alleen de laatste 6 fotos vind ik wel erg blauw.
Toegegeven.....blauw water en lucht zijn daar zeker debet
aan...... doch met een kleine aanpassing in NX2 en enkel automatiche
niveaus te gebruiken haal ik toch wat blauwe gloed er uit.....
ik heb een foto van je daarmee behandeld.....
Als de foto weg moet dan laat het me maar weten ....
Origineel en bewerkt