Kroontje schreef:Oke onbewerkt dus
Ik heb je foto's een nummer gegeven , zodat er beter op een bepaalde foto gereageerd kan worden

Tip
Foto 1 wordt veel mooier als er mooi licht op valt. dat je ook wat kleur krijgt van de spin.
Daarnaast als de spin goed scherp is, zou je hem wat verder kunnen snijden.
Want de omgeving van de spin heeft op deze foto te weinig te bieden. Dus saai om het zo te zeggen
Foto 2 Zou ik de boom weg gehaald hebben en ik zou meer op de paarse struiken te richten.
Door dichterbij te komen en een laag standpunt nemen.
Zodat je de groen gras sprieten kwijt bent.
Foto 3 Zou ik de honden meer beeld vullend genomen hebben en niet van af deze afstand.
En evt meer vanaf een linker standpunt, zodat dat wandelpad er achter komt. Nu heb je links een groene massa.
Groet Kroontje
Dank je wel voor de nummering, zal er de volgende keer aan denken.
Foto1:
Klopt wat jij zegt, maar de foto is rond half elf in de avond gemaakt, dus weinig licht.
Het beestje wou eerder op de dag niet actief worden, hihi!
Hij zit tussen de achterkant van de garage en de GFT bak, een onmogelijk plek en zeker saai.
Ik ga eens proberen om hem uit te snijden.
Foto 2:
Dichterbij gaan staan lukt, of ik moest de rivier over zwemmen.
Waar ik sta is voor een groot bed brandnetels, kon helaas dus geen stapje dichterbij, had het graag gewild.
Vandaar dat ik graag in de toekomst een objectief wil die wat verder kan zoomen.
Foto 3:
Oké, dat zijn mooie tips, omdat daar mijn interesse hoofdzakelijk ligt, het fotograveren van mijn honden.
Zal de volgende keer letten op de lijnen van een pad en eventueel de horizon, daar had ik elders al iets over gelezen.
Dank je wel, ik kan er weer verder mee