Ik heb Patrick wat leuke dingen uit het Heuvelland laten zien.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Gr. John.
jvdk schreef:Mooie foto's John, jammer bij de koeien dat de poten er net niet helemaal op staan.
Ze zijn wel grappig.
Je moet maar eens uitleggen waar je die ijsjes kan halen
Lijkt me niet grappig als ze met die tong even over je lens gaanJohn Hoenen schreef:jvdk schreef:Mooie foto's John, jammer bij de koeien dat de poten er net niet helemaal op staan.
Ze zijn wel grappig.
Hoi Jaap,
Ja met die koeien klopt, maar het was een hels karwei om dicht erbij te komen en de megagrote tong (nog groter dan Patrick's ijs) van mijn lens te houden.
Ja dan maak je keuzes..![]()
De ijsboer
http://www.wingbergerhoeve.net/ijskaart.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. John.
Camera een kwart draaien.John Hoenen schreef:jvdk schreef:Mooie foto's John, jammer bij de koeien dat de poten er net niet helemaal op staan.
Ze zijn wel grappig.
Hoi Jaap,
Ja met die koeien klopt, maar het was een hels karwei om dicht erbij te komen en de megagrote tong (nog groter dan Patrick's ijs) van mijn lens te houden.
Gr. John.
Daar had ik nou niet aan gedacht.george013 schreef:Camera een kwart draaien.John Hoenen schreef:jvdk schreef:Mooie foto's John, jammer bij de koeien dat de poten er net niet helemaal op staan.
Ze zijn wel grappig.
Hoi Jaap,
Gr. John.
George