Wel een fijne plaat verder wat mij betreft. Mooi beeld!
1.

Ik bewerk elke foto. Dat hoort er wat mij betreft gewoon bij. Zonde om het niet te doen!wopper schreef:Mooie foto, en zo istie als hij gemaakt is.
Men kan wel elke foto door LR4 en noem maar op welk programa halen. Is een foto dan nog zoals hij is......
Sinds kort ben ik in bezit van een Lastolite grijskaart en ben ik op de hoogte van de manier van gebruiken en nabewerken, en dat is echt een fluitje van een cent als je het eenmaal door hebt. Kan het iedereen aanraden!Patrick schreef:Lastiger vind ik de juiste witbalans bepalen. Dat is meer een kwestie van smaak dan van nauwkeurigheid hier voor mij. Witbalans goed zetten achteraf vind ik sowieso lastig...
Arthur Mol schreef:Sinds kort ben ik in bezit van een Lastolite grijskaart en ben ik op de hoogte van de manier van gebruiken en nabewerken, en dat is echt een fluitje van een cent als je het eenmaal door hebt. Kan het iedereen aanraden!Patrick schreef:Lastiger vind ik de juiste witbalans bepalen. Dat is meer een kwestie van smaak dan van nauwkeurigheid hier voor mij. Witbalans goed zetten achteraf vind ik sowieso lastig...