nee, bij mij alleen 'maar' met 500mmBen benieuwd of ik mezelf nog in beeld ga zien, zijn vele portretten namelijk van me gemaakt (zelfs met 600mm volgens mij)

en het resultaat mag er zijn, toch?

nee, bij mij alleen 'maar' met 500mmBen benieuwd of ik mezelf nog in beeld ga zien, zijn vele portretten namelijk van me gemaakt (zelfs met 600mm volgens mij)
Peter schreef:Iemand hier nog wakker van gelegen ?![]()
Ga ik aantonen meen ik. Ik ga zo mijn foto's bekijken die ik geschoten heb die dag. Veel minder dan de bedoeling was, maar ja, ik was er voor hand-en-spandiensten. Invalbeurten en zo. En dan sta je zomaar anderhalf uur bij de objectiefjes...D-90s schreef:Ja.... (ik geef het toe....)
Sta ik vast ook tussen....Patrick schreef: Ik ga zo mijn foto's bekijken die ik geschoten heb die dag.
Moet je kijkenEd Post schreef:Sta ik vast ook tussen....Patrick schreef: Ik ga zo mijn foto's bekijken die ik geschoten heb die dag.![]()
Tja. Je wilt toch niet beweren dat als ik mijn flitser uitschakel, dat ik 'm dan ook van mijn camera af moet halen...John Hoenen schreef:Eerder deze week op een avond : "John je zonnekap zit verkeerd om er op".
Kijk zijn flitser![]()
Sorry Patrick, moest er even uit, ik kon het niet laten.
Thor schreef:Ben benieuwd of ik mezelf nog in beeld ga zien, zijn vele portretten namelijk van me gemaakt (zelfs met 600mm volgens mij)
Leuk!!CorS schreef:hier nog 2 van de making off.![]()
.
Zo wel heel dichtbijThor schreef:nee, bij mij alleen 'maar' met 500mmBen benieuwd of ik mezelf nog in beeld ga zien, zijn vele portretten namelijk van me gemaakt (zelfs met 600mm volgens mij)
![]()
en het resultaat mag er zijn, toch?
Meer dan geweldige foto's!!!!Patrick schreef: 2. Eelco kan altijd weinig weerstand bieden als het om de 200mm f2 gaat.![]()
3. Maar Eelco is niet heel eenkennig. Van een 200-400 f4 wordt hij zichtbaar ook blij!