Een hele poos geleden heb ik op deze plaats in Dordrecht ook foto's gemaakt en aangezien ik in de buurt was heb ik er weer wat genomen..
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Groet
Marja
1

2

3

4

Dank voor je reactie.guitargeert schreef:Op zich wel aardige serie, maar je kunt er meer mee.
Je zou meer met scherptediepte kunnen spelen om de foto's wat 'spannender' te maken. Dit vergroot ook de dieptewerking in de foto's.
Je kunt ook eens spelen met de beelduitsnede van de foto's, dan kun je vaak het geheel net weer iets specialers meegeven.

Dank je voor je antwoord.guitargeert schreef:Hier zit al iets 'meer' in, hoewel het scheef houden niet altijd iets toevoegt aan de compositie.
Je ziet in de laatste foto al iets minder scherptediepte, als je dit nog meer toepast, wordt het een betere foto.
Maar dat is mijn bescheiden mening hoor, je bent op de goeie weg!

Ik ga er zeker mee door,maar het is niet makkelijk om er iets moois van te maken.a vgastel schreef:marja
Houd je exif in de gaten [ diafragma naar 2.8] histogram is vrij goed.
Maak zulke fotos eens met verschillende diafragma zie je het verschil.
Ga zo door 4 goede weerspiegeling.

Misschien is deze locatie inderdaad niet de juiste plaats om goede foto's te maken. Ik heb er al aan zitten denken om een andere locatie op te zoeken.ErikB schreef:Hoezo een beperkte scherptediepte?Ik denk dat dat niet zo gek veel toevoegd als er niet een sterkere compositie is. Op sommige plekken zijn niet echt goede foto's te maken omdat de plek zich er niet voor leent. Dit kan wel eens zo'n plek zijn.
Al zijn er nog veel meer opties, isoleren met een langer brandpunt, mooi licht opzoeken, lager standpunt, extreme Z/W omzettingen.. Je kan het zo gek niet bedenken.
Je maakt het jezelf echter wel moeilijk door op deze plek te fotograferen.