Voorbeelden 50mm omgekeerd
Waarom Hong Kong, in Nederland kost het toch hetzelfde?
Ik had hem voor € 31,19 thuis liggen.
Ik wacht met smart je eerste foto's af!
Ik had hem voor € 31,19 thuis liggen.
Ik wacht met smart je eerste foto's af!
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
hahaha, antwoord is goed en eerlijk!
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
Foto 2 en foto 4 vind ik het mooist, de slak nog iets mooier dan de zaadhulzen (??).
Zelf heb ik ook de 50mm 1.8 gekocht, hij is nu onderweg met de post. Als ik deze foto's zie en ik zie dat een omkeerring bij Konijnenberg maar € 34,- kost, dan denk ik dat ik ook zo'n ring erbij ga kopen.
In antwoord op de vraag van Willem: ik heb met mijn D40 + kitlens van 18-55 een paar aardige macro foto's kunnen nemen. Maar deze lukken vooral zo goed bij zacht licht, heb ik gemerkt (avondlicht). Overigens hebben deze foto's niet zulke mooie details als jouw foto's, maar voor een kitlens.....
1.

2.

Zelf heb ik ook de 50mm 1.8 gekocht, hij is nu onderweg met de post. Als ik deze foto's zie en ik zie dat een omkeerring bij Konijnenberg maar € 34,- kost, dan denk ik dat ik ook zo'n ring erbij ga kopen.
In antwoord op de vraag van Willem: ik heb met mijn D40 + kitlens van 18-55 een paar aardige macro foto's kunnen nemen. Maar deze lukken vooral zo goed bij zacht licht, heb ik gemerkt (avondlicht). Overigens hebben deze foto's niet zulke mooie details als jouw foto's, maar voor een kitlens.....
1.
2.
- jvdheuvel
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik heb zowel de 50mm 1.8 als de omkeerring aangeschaft. Omkeerring was helaas niet op voorraad, maar wordt binnen 2 dagen verwacht. Ik hoop aan het einde van de week ook in het bezit te zijn van dit geweldig leuke setje.
Ben erg benieuwd!
Ben erg benieuwd!
Nikon D7200 + MD-D15 | SB800 | 50mm F/1.8D | BR-2A | Tokina 12-24 f/4 | Tokina 28-80 f/2.8| Nikkor 70-200mm f/2.8G IF-ED | TC-17e
Mooi gedaan! Ik vind 4 en 5 ook erg mooi.
'k ook vorige week een omkeerring via ebay binnengekregen. 8 euro via Hong Kong. Vast niet dezelfde kwaliteit als de Nikon, maar het werkt wel geinig.
Het is nog best moeilijk om op deze manier goede foto's te maken. Nu er overal zoveel spinnen zitten zijn zij een makkelijk doelwit. Alleen als het een beetje waait dan zwieren ze teveel heen en weer in hun web.
'k ook vorige week een omkeerring via ebay binnengekregen. 8 euro via Hong Kong. Vast niet dezelfde kwaliteit als de Nikon, maar het werkt wel geinig.
Het is nog best moeilijk om op deze manier goede foto's te maken. Nu er overal zoveel spinnen zitten zijn zij een makkelijk doelwit. Alleen als het een beetje waait dan zwieren ze teveel heen en weer in hun web.