bloemetjes en bijtjes

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
plincky
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

bloemetjes en bijtjes

Bericht door plincky » zo sep 09 2012 8:35 pm

Vandaag weer even naar de dierentuin geweest. Camera maar eens mee genomen....(doe ik meestal niet omdat ik zo'n beetje 1 x per maand ga voor de kinderen)
En ja hoor.... weer niks... met 1 "ok" foto terug gekomen... nu heb ik ook niet echt mijn best gedaan hoor....

Maar bij terugkomst liep ik door de voortuin en daar hebben we van die leuke bollen (distelbloem?? :? ) waar de bij lekker heen en weer aan het vliegen was. dus dacht laat ik toch nog maar even wat proberen....Knap lastig om die beestjes goed te krijgen in vlucht. Maar eens even inlezen hoe je dat nu het beste kan doen....

hier het resultaat. helaas niet heel veel licht meer omdat alles in de schaduw was.
Nog niet helemaal tevreden maar volgende keer weer wat anders proberen.

Foto:1
Afbeelding

Foto:2
Afbeelding

Oja en hier mijn dierentuin foto dan...... niet heel bijzonder maar toch...
Foto:3
Afbeelding

DannySan
Clublid
Clublid

Re: bloemetjes en bijtjes

Bericht door DannySan » zo sep 09 2012 8:37 pm

En toch... ik kan niet goed kiezen tussen de mooie vastgelegde 'vlucht' van foto 2 en de mooie weergave van het 'hapje eten' van foto 3.
Ik zeg: mooie foto's! (en dan is foto 2 wel mijn favoriet).
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.

plincky
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: bloemetjes en bijtjes

Bericht door plincky » ma sep 10 2012 4:53 pm

Tnx, 3 is idd ook wel leuk. Hij nam elke keer een hapje en keek dan weer naar mij.... Was wel grappig.
Voor foto2 heb ik echter 15 min in de tuinaarde moeten zitten.... en de grap is dan natuurlijk dat foto 2 mijn 6de foto was van de iets van 75 foto's.... :huh:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”