Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik heb de 'job' nog niet want er zijn meer geinteresseerden maar ik heb met haar afgesproken dat ik dus wel even een offerte zou mailen. Wat zou ik in dit geval voor bedrag kunnen vragen? Ik denk dat het 't handigste is als ik niet per uur maar per foto betaald word. Ook omdat het natuurlijk niet te controleren valt hoeveel uur ik opgeef en hoeveel uur ik er echt mee bezig ben. Ze gaf zelf aan een deal gehad te hebben met iemand van een fotozaak die 125 euro vroeg voor 900 foto's maar (gaf ze zelf ook toe), dat was wel goedkoop. En tsja, ik heb geen idee wat ik er dus voor kan vragen...
Ik bewerk ook foto's voor een website (voornamelijk achtergronden wit maken, wat in dit geval ook 1 van de 'opdrachten' kan zijn) en daar krijg ik 1,25 euro per foto. Volgens mij ook helemaal niet duur maar goed, ik hoef ook niet zo veel als een echte professional. Ik heb hier een leuke hobby aan en als ik er een mooi centje mee verdien vind ik het wel goed, ik hoef er niet van te leven zeg maar

Dus wat zouden jullie me aanraden om voor het bewerken van zulke (grote) series te vragen?