Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Vandaag had ik een klein verveel momentje.
Dit boek lag op tafel en ben er mee aan de gang gegaan.
Aan de ene kant vind ik dit wel leuk geworden maar aan de andere kant ben ik niet tevreden.
Wat is jullie mening ?
1.
2.
3.
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
De eerste vind ik mooi. Optie kaft iets meer naar links. De tweede ook fraai maar iets minder en de derde niet zo bijzonder. Als serie een mooie eenheid, met name door de ronding. Waar ben je zelf niet tevreden over ?
Leuke serie.
Ik vind 2 en 3 de mooiere van de 3.
Misschien kun je in foto 1 de binding van het boek iets meer in de hoek rechts onder leggen.
Nu ligt de gekrulde rug naar mij mening net te veel in het beeld wat het onrustiger maakt dan het zou kunnen zijn.
In foto 3 misschien iets kantelen waardoor de regel start en einde op een lijn liggen.
My 2 cents.
Op zich hou ik wel van dit soort " verveel" momentjes. Wat ik zou doen is die rouw- rand weg halen. Komt bij mij erg kil over. De serie is mooi en mijn voorgangers hebben je al verteld wat je zoal zou kunnen veranderen aan de compositie. Suc6