Heb zelf de IAA in Hannover af moeten zeggen wegens gezondheids redenen, daarom ook niet naar deze beurs geweest

Ben me nu aant opladen voor zaterdag :mrgreen: , enne denk dat ik dan wel wat info krijg van de D-.................... :mrgreen:
Ja, ik heb wel een mooie draagtas met inhoud voor je, niet veel maar wel gerichte documentatie.wopper schreef:Mooie foto's van de beurs.
Heb zelf de IAA in Hannover af moeten zeggen wegens gezondheids redenen, daarom ook niet naar deze beurs geweest![]()
Ben me nu aant opladen voor zaterdag :mrgreen: , enne denk dat ik dan wel wat info krijg van de D-.................... :mrgreen:
Thxs Rene,ReneG schreef:Leuke foto's John, maar 10 is echt geweldig.![]()
Heb je daar nog iets voor moeten regelen of kwamen er gewoon steeds foto's van bezoekers langs?
Nou als jij zaterdag de horlepiep danst maak ik er wel een foto van.John Hoenen schreef:Thxs Rene,ReneG schreef:Leuke foto's John, maar 10 is echt geweldig.![]()
Heb je daar nog iets voor moeten regelen of kwamen er gewoon steeds foto's van bezoekers langs?
Nee ik moest er wel wat voor doen.
Ik moest eerst op het hoofdpodium 3 x de horlepiep dansen.![]()
Nee, je kon bij een stand een foto maken met een J1 die gekoppeld is aan het systeem, en een paar seconde er na sta je 5 seconden levensgroot op het scherm, dus snel een foto maken van de happening.![]()
Daarna werd de foto steeds kleiner geplaatst.
Gr. John.
Ik ben donderdag ook geweest en bij Zeiss met de nieuwe 135mm/2.0 wat gespeeld. Je kon meegebrachte geheugenkaartjes in de camera stoppen. Moet de opnamen nog van mijn geheugenkaartje afhalen en bestuderen. Maar dat objectief zou ik dus wel willen hebben, evenals een paar andere Zeiss lenzen.Zorackx schreef:Iets gezien dat je nog zou willen hebben?
Léon Obers schreef:Ik ben donderdag ook geweest en bij Zeiss met de nieuwe 135mm/2.0 wat gespeeld. Je kon meegebrachte geheugenkaartjes in de camera stoppen. Moet de opnamen nog van mijn geheugenkaartje afhalen en bestuderen. Maar dat objectief zou ik dus wel willen hebben, evenals een paar andere Zeiss lenzen.Zorackx schreef:Iets gezien dat je nog zou willen hebben?
John Hoenen schreef:chip54 schreef:Heb je duidelijk gemist. Was wel wat later op de Nikon stand, pas rond een uur of twaalf.
Ja jammer Cees.
Ik was er ook om 12.00u, n.l. van 10.00u tot 15.00u
Overicht Zeiss stand gefotografeerd met de Zeiss 135mm/2.0 op volle opening.Léon Obers schreef: Ik ben donderdag ook geweest en bij Zeiss met de nieuwe 135mm/2.0 wat gespeeld. Je kon meegebrachte geheugenkaartjes in de camera stoppen.
Hoi Diana,Diana Sinclair schreef:Hoi, hoi,
Dat ziet er naar uit als een druk bezochte beurs. Ik zie mooie foto's voorbij komen.
Waren er ook nog mogelijklheden om modellen te fotograferen? Ik zie daar geen foto's van.
Groetjes,
Diana Sinclair