Rondje Rotterdam CS

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Dafir

Rondje Rotterdam CS

Bericht door Dafir » zo sep 23 2012 12:11 am

Ben eergisteren een rondje gaan doen bij Rotterdam CS. Dat begint al wat te worden en beloofd een interessant fotografieobject te worden. Helaas een grauwe lucht. Ben erg benieuwd naar commentaren.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Rondje Rotterdam CS

Bericht door JacTrum » zo sep 23 2012 12:19 am

Bij foto 1 heb je nog wat ruimte bovenin. Het was dan beter geweest om de camera iets lager te richten, zodat niet alleen de hoge toren, maar ook het gebouw daarvoor vrij van vertekening was geweest. Verder een aardige serie.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Dafir

Re: Rondje Rotterdam CS

Bericht door Dafir » zo sep 23 2012 12:32 am

dank voor je reactie. Ik zie je punt en vind zelf het verschil in vertekening ook niet optimaal. Ik koos voor deze compositie om het (rommelige) straatbeeld weg te laten en alleen een beeld te krijgen van het groothandelsgebouw, het dak van het nieuwe CS en de NN-gebouw op de achtergrond. Misschien toch nog eens proberen het op een andere manier te doen.

Waar ik verder mee zit met deze fotos, is dat ik vind dat ik de composities wel aardig gevonden heb, maar dat ze op een of andere manier ook enigszins voor de hand liggend overkomen (niet echt spannend). wat vinden jullie? en welke suggestie zou je hebben?

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”