Voor school komt er een kader om heen met snoep verstandig eet een appel.

ScherpHasselbox schreef:Als appels snoepen zo verstandig is, laat je dat niet zien aan de hand van de problemen die sneeuw witje er door ondervond.
De foto aan zich is niets mis mee.

Als het bovenstaande je opdracht is en ik lees "niet als lief leuk sprookjes figuur in beeld" dan is dit het wél.Ik heb echt super super hard hulp nodig! ik moet op locatie shooten (dit is natuurlijk geen probleem) maaar..
Ik moet een sprookjes figuur in dit geval de sexy sneeuw witje op de foto zetten.. maar..
Het moet een reclame foto zijn. en ze mogen niet als *lief leuk sprookjes figuur* in beeld worden gebracht

Jaah, ik heb er ook lang over getwijfeld. maar toch besloten hem in te leveren.Neemt niet weg dat het natuurlijk een prachtige foto is !!! Begrijp me niet verkeerd
Maar als ik de opdracht er bij houd...... dan vind ik hem niet erg geslaagd......

HoiChristhaa schreef:Neemt niet weg dat het natuurlijk een prachtige foto is !!! Begrijp me niet verkeerd
Maar als ik de opdracht er bij houd...... dan vind ik hem niet erg geslaagd......
Jaah, ik heb er ook lang over getwijfeld. maar toch besloten hem in te leveren.
Het gaat om het product, en toch vond ik dat ik sneeuw witje daarvoor moest gebruiken, ik snap je punt.
Heb zelf ook lang getwijfeld misschien moet je hem in totaal beeld zien met kader?
http://www.imgdumper.nl/uploads6/5066e0 ... choool.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is hem in totaal beeld, afgewerkt om zo voor school in te leveren,
Ben benieuwd hoe je hem nu ziet.

Matthieu schreef:Christhaa schreef: .....Overigens....ik zou sneeuwitje zo wakker willen kussen hoor......maar ben bang dat ik dan in een kikker verander
.....

Neemt niet weg dat ik haar toch wakker wil kussenPjerry schreef:Matthieu schreef:Christhaa schreef: .....Overigens....ik zou sneeuwitje zo wakker willen kussen hoor......maar ben bang dat ik dan in een kikker verander
.....
Pssssssst,
ze slaapt niet echt hoor, ze doet maar alsof.