Jan, bedankt, ga ik zeker even proberen te achterhalen.
Nr 62 neem ik aan?
Tamron 90mm macro
Re: Tamron 90mm macro
Nikon D5000; AF-S NIKKOR 16-85mm 1:3.5-5.6G ED VR; AF-S DX Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR; Flitser SB700; Sony HDR-CX6 AVCHD Videocamera
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Inderdaad Chip foto-video uitgave 62.HansF schreef:Jan, bedankt, ga ik zeker even proberen te achterhalen.
Nr 62 neem ik aan?
Je kunt dit blad ook nabestellen via de website van de uitgever http://shop.fnl.nl/digitale-fotografie/ ... eo-62.html.
Mocht het helemaal niet lukken dan moet je me maar per PB je e-mail adres sturen en dan zal ik eens kijken of ik het blad nog ergens heb liggen en dan maak ik een scan voor je. Ik beloof niets want we ruimen af en toe nog wel eens e.e.a. op. Als goed voorbeeld voor de kinderen

Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Op dit moment staat er weer een Tamron 90mm macro te koop op fotoapparatuur.nl. 

Jan,
de boekhandel niet, maar de uitgeverij nog wel!
Nr. 62 besteld, benieuwd naar de vergelijkingen.
Is het overigens een bezwaar dat de AF van de tamron niet op de D5000 werkt en dat het alleen manueel scherp gesteld kan worden?
In de praktijk zul je dat toch bijna altijd manueel doen?
Bedankt voor het aanbod,
Hans
de boekhandel niet, maar de uitgeverij nog wel!
Nr. 62 besteld, benieuwd naar de vergelijkingen.
Is het overigens een bezwaar dat de AF van de tamron niet op de D5000 werkt en dat het alleen manueel scherp gesteld kan worden?
In de praktijk zul je dat toch bijna altijd manueel doen?
Bedankt voor het aanbod,
Hans
Nikon D5000; AF-S NIKKOR 16-85mm 1:3.5-5.6G ED VR; AF-S DX Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR; Flitser SB700; Sony HDR-CX6 AVCHD Videocamera
Heb inmiddels toch maar een nieuwe macrolens gekocht.
AF-S Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR, wel (veel) duurder inderdaad, maar ben er erg blij mee. Blijf ik ook maar binnen mijn Nikon-verzameling (voor wat dat waard is).
En nu maar veel oefenen...... en mooie macrofoto's en portretfoto's maken.
AF-S Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR, wel (veel) duurder inderdaad, maar ben er erg blij mee. Blijf ik ook maar binnen mijn Nikon-verzameling (voor wat dat waard is).
En nu maar veel oefenen...... en mooie macrofoto's en portretfoto's maken.