Bericht
door Dafir » za okt 06 2012 12:21 am
Beste Peter,
Ik lees met veel belangstelling de verschillende draadjes die je hebt gewijd aan de problemen rondom je camera. Het is in zekere zin enorm boeiend om te lezen hoe je er in staat, hoe er gereageerd wordt en hoe jij steeds weer reageert. Sterker nog: Je verklaart het onderwerp een aantal keren voor gesloten en gaat er dan meteen weer op door. Het zit je overduidelijk hoog. Ik kan me ook best voorstellen dat je baalt.
Maar hoe boeiend dit verhaal is, ik vraag me zo langzamerhand af welk punt er nu nog gemaakt moet worden? Dat jij geen vertrouwen (meer) in NPS hebt is al heel lang duidelijk. Dat anderen daar juist heel goede ervaringen tegenover plaatsen (ik ben daar één van), ook. En daardoor lijkt het steeds meer een discussie te worden over het gelijk halen. Ik ben bang dat dat er niet van gaat komen. Jij gaat je vertrouwen niet meer terugkrijgen en anderen gaan hun goede ervarigen en vertrouwen daarvoor niet herzien. De waarheid (welke dat ook is) zal niet achterhaald worden. Misschien wordt het dan tijd om 'to agree to disagree'.
Ik ben blij dat je bij chipclean wel aan je trekken bent gekomen en hoop dat je je weer kan bezig kan gaan houden met waar het uiteindelijk allemaal om gaat: plezier beleven aan het maken van mooie platen. Ik zie er dan ook naar uit daar postings van je over te zien.
Geniet en succes!
Dafir