Zo. De foto's waar onze forumleden geen hoofdrol vertolken. Daar heb ik er toch ook nog een paar van weten te scoren...
Ze staan bij Photobucket. Voor EXIF informatie moet je waarschijnlijk twee maal klikken.
B1. Onderweg, lopend met Essebes naar de afgesproken plaats, had ik natuurlijk al de camera ter hand genomen. Ik kom hier tenslotte niet dagelijks!
B2. De afgesproken plek. Het perspectief is er achteraf prima te corrigeren. Scheelt weer de aanschaf van een PC objectief.
B3. Natuurlijk is het perspectief ook helemaal niet erg. Hier vond ik het niet nodig. Eigenlijk ook wel mooi!
B4. Een inmiddels bekende brug.
B5.
B6. De meelfabriek, naar ik begrepen heb.
B7. Ik snap niet waaarom die voetballen in Rotterdam neergelegd zijn. Wat heeft 010 nou met voetballen?
B8. Al vaak langsgekomen hier op het forum. Skippy had onlangs een hele fraaie! Even omhoog gericht en afgedrukt. Ik vind 'm niet slecht...
B9. Het wordt al donker. Dit is ongeveer 10 minuten voor zonsondergang. Schijnt; geen zon gezien. Even spelen met bewegende auto's. Kijk ook even naar foto B11. Die is exact een half uur later gemaakt. Wat een verschil!!!
B10. Ook maar even recht gezet.
B11. Heel anders dan B9! Maar even zonder auto's; die vond ik minder mooi dan deze "stille"...
B12. Noordereiland met achtergrond vanaf de Erasmusbrug.
B13. Mmwah. Ik vind 'm maar zo zo. Maar dat blauwe licht is blijkbaar erg dominant.
B14. Vind ik veel mooier dan B13...
B15. Nog even bij SPeedo kijken. Hier begon het toch wel serieus te regenen, dus snel naar onder de brug!
B16. Zo, droog. De brug maar gelijk gebruikt in de compositie.