Mijn eerste vuurwerkfoto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Mijn eerste vuurwerkfoto's

Bericht door ArjanAanraad » do aug 23 2007 11:51 pm

Hoi,
Hier mijn eerste resultaten, nog een beetje aan het uitproberen leuk om te doen. Een beetje verkennen van te voren waar je gaat staan is wel belangrijk ivm licht van lantaarns en mensen die in een keer voor je neus komen te staan en je installatie ondersteboven willen lopen......

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

Ik heb er nog een paar met andere kleuren maar die volgen morgen....oogjes dicht en snaveltje toe..

Zoals beloof hierbij nog een paar andere foto's. Als je erg dicht bij staat dan krijg je toch een heel ander effect. Niet die standaard plaatjes...wel erg grappig....

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

Tja daar kan Tjiesto niet tegenop.
Laatst gewijzigd door ArjanAanraad op vr aug 24 2007 10:27 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

Roberto

Bericht door Roberto » vr aug 24 2007 12:00 am

zeg meneer de uil: leuke platen, maar ik mis de coherentie met (meer) rook en diepte, etc. het zouden bijna de nieuwe lichtenset van tiesto kunnen zijn :lol: Zijn het uitsnedes? ben benieuwd naar de andere platen! maar niet slecht voor een 1e shoot hoor!

mzzl, Robbert

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » vr aug 24 2007 12:04 am

Al het begin is moeilijk maar ik vind ze goed gelukt. Waar was dat vuurwerk gisteren ? Heb ik weer wat gemist !
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » vr aug 24 2007 12:05 am

Roberto schreef:zeg meneer de uil: leuke platen, maar ik mis de coherentie met (meer) rook en diepte, etc. het zouden bijna de nieuwe lichtenset van tiesto kunnen zijn :lol: Zijn het uitsnedes? ben benieuwd naar de andere platen! maar niet slecht voor een 1e shoot hoor!

mzzl, Robbert
Nee geen uitsnedes....ik kwam er achter dat ik er met mijn neus bovenop stond... wist ik veel.......ik dacht dat die pijlen veel hoger zouden gaan. Volgende keer ga ik wat verder weg staan, alhoewel ik het lijnenspel van zo dichtbij ook leuk vindt om te zien.

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » vr aug 24 2007 12:07 am

ALE schreef:Al het begin is moeilijk maar ik vind ze goed gelukt. Waar was dat vuurwerk gisteren ? Heb ik weer wat gemist !
Groet,

ALE
Nee, niet gisteren, net vers van de pers. Ik kom net terug. Vuurwerk was in Ede ter afsluiting van de wielerronde die elk jaar gereden wordt tijdens de heideweek....

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » vr aug 24 2007 12:11 am

Ah ok, denk dat ik morgen eens naar Barneveld ga, de jaarlijkse ballonfiësta.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Roberto

Bericht door Roberto » vr aug 24 2007 12:14 am

tja, ik worstel ook nog wel eens met mijn positie en positie- en compositiespel :x

welke sluitertijd heb je gebruikt?

mzzl. Robbert

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » vr aug 24 2007 5:20 am

Roberto schreef:tja, ik worstel ook nog wel eens met mijn positie en positie- en compositiespel :x

mzzl. Robbert
Ik ben een beetje aan het uitproberen geweest. Ik heb deze foto's gemaakt met een sluitertijd van 2 sec en een F11, levert naar mijn idee het beste resultaat op. Ik zal er vanavond nog een paar andere foto's opzetten met een andere instelling dan kun je het verschil zien (als je dat leuk vindt)

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » vr aug 24 2007 1:37 pm

ALE schreef:Ah ok, denk dat ik morgen eens naar Barneveld ga, de jaarlijkse ballonfiësta.
Leuk dan ga ik juist naar Arnhem naar die Levende beelden kijken. Jammer dat deze activiteiten op dezelfde dag vallen..... :shock:

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » vr aug 24 2007 10:16 pm

Snadaa schreef:
Roberto schreef:tja, ik worstel ook nog wel eens met mijn positie en positie- en compositiespel :x

mzzl. Robbert
Ik ben een beetje aan het uitproberen geweest. Ik heb deze foto's gemaakt met een sluitertijd van 2 sec en een F11, levert naar mijn idee het beste resultaat op. Ik zal er vanavond nog een paar andere foto's opzetten met een andere instelling dan kun je het verschil zien (als je dat leuk vindt)
Overigens zijn de laatst bijgevoegde foto's met een sluitertijd van 1 sec gemaakt. Probeer het gerust uit want de ene keer levert het hele aardige effecten op en de andere keer ziet het er niet uit...kwestie van doen dus..

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”