Ik was van de vlekjes maar zal mijn mond verder houden.Cor Gortzak schreef:mqaa,
Ik weet dat derde wat onderbelicht is. Ze staan dan ook in presentaties.
2e maasvlakte
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: 2e maasvlakte
Marc
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Cor, je haalt wat namen door elkaar.Cor Gortzak schreef:Marten,
Ik heb helemaal geen polafilter gebruikt. Ik begrijp je opmerking dan ook niet.,,,,,,
Ik heb niets opgemerkt over het wel of niet gebruiken van een polarisatiefilter. Mijn reactie betrof de onderbelichting van foto 3.
Overigens heeft het gebruik van een polarisatiefilter in principe geen effect op de belichting.
Genoeg. Je foto's staan idd in "presentaties". Dat was mij ontgaan.
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Casanova
Ik heb getracht het programma Photobucket te installeren.
Na installatie kan ik geen foto's oploaden en kom vanuit dit programma alleen maar op een site om je op te geven om lid te te worden van een sex-site.
Hier begin ik niet aan!!
Toch bedankt nog
Na installatie kan ik geen foto's oploaden en kom vanuit dit programma alleen maar op een site om je op te geven om lid te te worden van een sex-site.
Hier begin ik niet aan!!
Toch bedankt nog
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Hoi Cor,Cor Gortzak schreef:Casanova
Hier begin ik niet aan!!
Toch bedankt nog
Als ik op die URL klik, zie ik dus duidelijk boven in een groen valkje staan met ' UPLOAD ", dat moet je dan wel aanklikken.
De rest is dus makkelijk.
Km dus niet op een sexsite tereecht.
Groetjes, Casanova56.
- Cor Gortzak
- Forumlid
Casanova56
Dat groene vakje heb ik ook maar dan wordt ik gevraagd om vriendjes te worden van het eerder genoemde.
Om nu niet van de ene ellende in de andere te vervallen stop ik nu met Photobucket. Ik heb al ellende genoeg met Picasa 3.9
Ik ben overtuigd van je goede bedoelingen maar ik ga toch niet verder met Photobucket en blijf maar doorknoeien met Picasa 3.9
Toch nog bedankt voor het proberen om mij te helpen. Ik hoop echter dat je begrijpt dat ik de knuppel zachtjes in het hoenderhok gooi.
Succes verder met je fotografie.
Cor
Dat groene vakje heb ik ook maar dan wordt ik gevraagd om vriendjes te worden van het eerder genoemde.
Om nu niet van de ene ellende in de andere te vervallen stop ik nu met Photobucket. Ik heb al ellende genoeg met Picasa 3.9
Ik ben overtuigd van je goede bedoelingen maar ik ga toch niet verder met Photobucket en blijf maar doorknoeien met Picasa 3.9
Toch nog bedankt voor het proberen om mij te helpen. Ik hoop echter dat je begrijpt dat ik de knuppel zachtjes in het hoenderhok gooi.
Succes verder met je fotografie.
Cor
Cor
Ok, heb ik me vergist...
Geen polafilter, dus dan was het een heel mooie lucht!
Maar ik weet uit de tijd dat ik nog met de Tokina 3,5/17mm werkte, dat die een blauwe lucht ook een stuk donkerder maakte.
Inderdaad ook zonder polafilter...
Geen polafilter, dus dan was het een heel mooie lucht!
Maar ik weet uit de tijd dat ik nog met de Tokina 3,5/17mm werkte, dat die een blauwe lucht ook een stuk donkerder maakte.
Inderdaad ook zonder polafilter...
Dat doet de Tokina 12-24 ook. Donker blauwe luchten. Ik kan dat nog steeds niet verklaren.
George
George
- Cor Gortzak
- Forumlid
em de klerk en george013
Ik denk dat het gewoon kwam door de strak blauwe licht en het tegenlicht daar tegenover.
Groetjes.
Ik denk dat het gewoon kwam door de strak blauwe licht en het tegenlicht daar tegenover.
Groetjes.
Cor