Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gisteravond vond ik het idee om eens in de Amsterdamse Waterleidingduinen te gaan kijken. Had ook een draadje geopende, beetje laat, of dat er iemand mee wilde.
Chip54 (Cees) is met me mee gegaan.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
gr.
Caspar
Een hele hoop spullen die ik moet sjouwen...... Daarom hebben we nu een trolley!! Caspar Wingelaar Fotografie
Precies! Tot een kwartier voordat we op de parkeerplaats terug waren, hadden we pas vijf mensen gezien!
Tot een uur of elf is het er uitgestorven, ondanks al die auto's....
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk Lid NCN In het land der blinden is éénoog koning
Heel herkenbaar. Ik was er gisterochtend en heb veel van dat moois ook gezien. Prachtig licht zo vroeg in de ochtend op het landschap en wat herten/reeen en een rugzakdiefje gefotografeerd. Had helaas telaat door dat ik door alle dingen die ik wilde doen mn camera instellingen niet gecontroleerd had zodat die nog stonden op de instellingen van een probeersel thuis waardoor ik alleen Jpeg geschoten heb en op hoge iso waarde (1600)