Kamp Westerbork

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Elmo

Kamp Westerbork

Bericht door Elmo » vr aug 24 2007 3:26 pm

Afgelopen weekend ben ik in Kamp Westerbork geweest.
Eerst even het museum ingeweest. Helaas zijn de meeste foto's daarvan niet gelukt, omdat de medebezoekers gewoonweg voor je neus bleven staan, of in de weg liepen.
1. Afbeelding
Volgende foto heb ik van achter glas genomen, omdat ik niet kon ontdekken hoe ik bij dit beeld kon komen
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
Dit huis was tot op heden bewoond. Het is het originele commandants/officiershuis wat bij Kamp Westerbork behoorde. Een dochter van een van de officieren heeft 60 jaar erin gewoond. Ze is nu in de 80.
10. Afbeelding
Terwijl ik me rondom het huis begaf (want het staat nu leeg) vond ik deze hele oude Jerrycan.
11. Afbeelding

wouterboon

Bericht door wouterboon » vr aug 24 2007 3:38 pm

Indrukwekkende foto's...

Foto 7 heeft sfeer, maar vind ik persoonlijk wat donker. Misschien had je scherptepunt ook wat meer naar achteren mogen leggen op de kaarsen (?).

Foto 9 is een vaak gemaakte foto, maar ik vind hem mooi vanwege het schuinhouden van je camera (of scheef maken in PSE?)

foto 5 lijkt niet scherp helaas. foto 10 is met je uitleg interessant, maar vertelt verder niet echt een verhaal.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”