World Living Statues met de D600
- Sharkey
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: World Living Statues met de D600
Haha, helemaal begrijpelijk dat je nu "eindelijk" scherper dan scherp foto's wil en kan laten zien 
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- André
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Klopt, en dan schiet ik dus een beetje door. Maar ik ben ook geen ster in bewerken van foto's.
Mijn D800 is vandaag ter controle opgestuurd naar NSP omdat ik voordat de camera echt van eigenaar wisselt ik zeker wil weten of de camera wel in orde is. Ik wil niet dat de koper onbedoeld een kapotte camera van mij koopt met alle ellende na dien. Ik blijf het raar vinden dat het mij met de D800 niet wil lukken en met de D600 probleemloos (nou ja, natuurlijk zitten er ook wel missers tussen, maar dat vertel ik jullie natuurlijk niet)
Mijn D800 is vandaag ter controle opgestuurd naar NSP omdat ik voordat de camera echt van eigenaar wisselt ik zeker wil weten of de camera wel in orde is. Ik wil niet dat de koper onbedoeld een kapotte camera van mij koopt met alle ellende na dien. Ik blijf het raar vinden dat het mij met de D800 niet wil lukken en met de D600 probleemloos (nou ja, natuurlijk zitten er ook wel missers tussen, maar dat vertel ik jullie natuurlijk niet)
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- Wiljo
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ziet er goed uit Andre, goed om te lezen dat je het plezier weer terug krijgt! Blijven genieten zou ik zo zeggen 
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
jettiny
- Forumlid

- Contacteer:
Mooie serie, en fijn om te lezen dat je er weer zin in hebt.
Veel plezier van je D600 !!
Vrgr
Tiny
Veel plezier van je D600 !!
Vrgr
Tiny
- Sharkey
- Forumlid

- Contacteer:
Ben benieuwd!André schreef:Mijn D800 is vandaag ter controle opgestuurd naar NSP omdat ik voordat de camera echt van eigenaar wisselt ik zeker wil weten of de camera wel in orde is. Ik wil niet dat de koper onbedoeld een kapotte camera van mij koopt met alle ellende na dien. Ik blijf het raar vinden dat het mij met de D800 niet wil lukken en met de D600 probleemloos (nou ja, natuurlijk zitten er ook wel missers tussen, maar dat vertel ik jullie natuurlijk niet)
Misschien als je dadelijk de D800 weer terug krijgt er toch maar een D600 te koop komt te staan
Maar ik begrijp je stap helemaal André. Ik heb hetzelfde euvel gehad met een Olympus E-3. Daar wilde het om de één of andere reden ook voor geen meter mee lukken. Ding is 4x terug geweest. Niet alleen voor de focus, maar er vielen onderdelen vanaf, of functies uit. Typisch een maandagochtend model die waarschijnlijk voor de koffie opgeleverd moest worden.
In ieder geval was dat ding de reden dat ik nu hier ben
Aan één kant hoop ik voor je dat je D800 inderdaad een probleem heeft. Dan weet je tenminste dat het niet aan jouw en je techniek heeft gelegen. Das toch ook lekker
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
- André
- Forumlid

- Contacteer:
Natuurlijk hoop ik eigenlijk ook dat er "iets" blijkt te zijn met de D800, dan ben ik van een hoop onzekerheid af, maar ik denk toch niet dat de D600 dan weer in de verkoop gaat. (Die mag ik trouwens nog gewoon terugsturen, dus als ik begin volgende week de D800 gerepareerd terug krijg, en zou willen houden hoef ik de D600 helemaal niet te verkopen, hij zit nu ook weer netjes in de doos en heb hem alleen afgelopen zondag gebruikt) want hij ligt zo lekker in mijn hand en de balans is echt heerlijk, zoals al eerder gezegd, het ding lijkt wel een pond lichter dan slechts 100 gram.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Kijk die zien er wel even anders uit dan de dierentuin foto's van laatst. Genot om naar te kijken, zelfs op de s2.
Ps. Nu nog even je onderschrift veranderen. Denk dat de d600 een echt blijvertje is geworden!
Ps. Nu nog even je onderschrift veranderen. Denk dat de d600 een echt blijvertje is geworden!
- Maud
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mooie detail foto's zeg
)
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief