Wat vinden jullie ervan?
PS: Door het uitsnijden zijn alle gegevens verwijderd. Lijkt me geen probleem om verder op de plaat te beoordelen.

Gehele afbeelding = Update

Tijd voor een ipad.....Daniel123 schreef:Ik zat ook al mijn laptop te draaien voordat ik het commentaar van Wolf gelezen had om te kijken of dat beter oogt![]()
Dus commentaar Wolf +1 en de kleur combinatie vind ik inderdaad ook mooi. Voor de rest is het een geslaagde foto.
hahahahaha Dit gaat off topic maar mijn vrouw zit naast me met de Ipad, had heb ook gevraagd maar tijdens het pakken ging zeWolf schreef:Tijd voor een ipad.....Daniel123 schreef:Ik zat ook al mijn laptop te draaien voordat ik het commentaar van Wolf gelezen had om te kijken of dat beter oogt![]()
Dus commentaar Wolf +1 en de kleur combinatie vind ik inderdaad ook mooi. Voor de rest is het een geslaagde foto.

+1Léon Obers schreef:Mooi oog, uitgewerkt in die make-up. Voor mij ook 90 graden draaien, maar vind wel dat de pupil teveel in de hoek zit, waardoor het oogwit aan een kant erg dominant is. Dus de kijkrichting minder gedraaid in de oogkas had ik beter gevonden.

Ik lig op de grond bij de foto, vandaar dat deze foto gewoon is zoals die is. niet gedraait.Daniel123 schreef:Ik zat ook al mijn laptop te draaien voordat ik het commentaar van Wolf gelezen had om te kijken of dat beter oogt![]()

Jan, wil je dit hier bespreken of zullen we er speciaal voor jouw een nieuw draadje voor opstarten en een praat groepje voor oprichtenjan schreef:Zo ziet mijn oog er over een paar dagen ook uit. Maar dan door onheil van buitenaf![]()