Bedankt allemaal 2010 was prachtig 2011 ging niet door vanwege het slechte weer en dit jaar was woensdag gecancelled vanwege het slechte weer met geluk eigenlijk ging Donderdag door. Het is een natuur afhankelijk evenement daar op 2250 meter hoogte. Het eerste stuk was Parkeren als Clarckson op de Runway van Meiringen vandaar 3 kwartier rijden naar Axalp op 1500 meter vandaar naar zo'n 1800 meter met de ski lift. Vanafdat punt een 2 km hike naar het beginpunt van de klim. Die begint vanaf 1950 meter en ben geheel door geklommen naar de control tower Eben Fluh range En dat vergt een hoop moeite glad, kuilen, gras en klei je bent na op het laatste stuk met 20 meter alweer buiten adem

.
Tenminste ik met mijn niet onderhouden conditie. Uiteindelijk begint de show om 1400hr en eindigt 1530hr daarnaa is het minstens zo inspanned om zonder te uitglijden naar beneden te komen 1930 was ik al beneden bij de lift en daarna duurde het nog 3 uur voordat ik met de bus mee kon naar beneden terug naar de auto.
En de volgende dag weer 850 km terug naar huis vanuit Hasliberg op 1100 mtr.
En toch volgend jaar weer en dan toch echt met iets anders als een D50 die maar toch alweer 7 jaar een betrouwbaar maatje van me is en dat voor een instap model..... Nikon all the way !