Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Als afwisseling op het vele circuitbezoek dit jaar heb ik vandaag eens de blubber opgezocht, met onderstaande plaatjes als resultaat.
Bij thuiskomst zat ik van top tot teen onder de modder, maar ben tevreden met het resultaat en heb me prima vermaakt.
Door de regenbuien was het geen comfortabel fotoweer, maar het leverde wel gladde wegen op en heel veel modder.
Maar de combinatie van donkere lucht en licht kan juist mooie beelden opleveren.
Ik had me er op ingesteld en vond het per saldo wel meevallen en heb er van genoten.
Mooie serie Arjan.
Het is eens weer wat anders dan een circuit.
Wij reden op Spa anders was ik wel even geweest i.v.m. het debuut van Peter Versluis (Veka Racing). Maar die hadden op Spa ook een paar Ferrai's aan de start staan. Vandaar.
Roel, ik had al gelezen dat Peter donderdag aan t testen was geweest en zaterdag zou rijden met de C4.
Wat me verbaasde omdat ik wist dat er ook een Supercar weekend was, heeft ie dus beide gedaan en was ie zondag op Spa in actie?