Beste Han,
Het ophalen van een CNX release 2 is los van het kopen van een licentiiecode (in welke vorm dan ook)
Tip: ls je een ander taal wilt kan dat ook, kies gewoon het land naar keuze, de licentiecodes werken in principe met alle taal-versies.
Welke vorm je dan ook koopt, om zeker te zijn van de laatste versie moet je op de website van Nikon kijken, de meeste updates zijn minor (afgezien van nieuwe kamera's).
Groeten, Gijs
Capture download versie of gehele doos?
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: heb je dan automatisch de nieuwste versie
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- motorhan
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: heb je dan automatisch de nieuwste versie
Als je het in Nederland koopt zal het toch wel een Nederlandse versie zijn, of bedoel je dat je bij het installeren de taal kan kiezen. net als je bv windows o.i.d. installeert.gijs sandberg schreef:Beste Han,
Het ophalen van een CNX release 2 is los van het kopen van een licentiiecode (in welke vorm dan ook)
Tip: ls je een ander taal wilt kan dat ook, kies gewoon het land naar keuze, de licentiecodes werken in principe met alle taal-versies.
Welke vorm je dan ook koopt, om zeker te zijn van de laatste versie moet je op de website van Nikon kijken, de meeste updates zijn minor (afgezien van nieuwe kamera's).
Groeten, Gijs
En ik mag toch aannemen als de Express de nieuwste versie levert, want ze hebben momenteel toch geen voorraad.
Met vr gr,
Han
Han
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Capture download versie of gehele doos?
Allen, ook weer voor dit ben ik door Forum lid voorzien (top forum hahahahaha)
Mag slotje op
Gr.
Maud
Mag slotje op

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief