Gr kees
1.

2.

3.

Ik heb er zeker meer, +/- 40 stuks, maar je moet keuzes maken he.Roberto schreef:Ik vind de parasols helemaal niet storend... Naar mijn smaak was een portie bokeh welkom geweest mbt de achergrond! ik kijk meestal de 2/3 lijnZo ook nu! Dat met het waterschouwspel is goed gedaan. Heb je ook de EXIF-info?!
Resume: het zijn prachtig gelukte platen! heb je niet meer?
mzzl, Robbert
@kees, lijkt me inderdaad lastig om bokeh foto's met de 17-55 te maken. Waarom heb je iso 400 gebruikt, het was toch zonnig genoeg..lijkt me tenminste...KvP schreef:Ik heb er zeker meer, +/- 40 stuks, maar je moet keuzes maken he.Roberto schreef:Ik vind de parasols helemaal niet storend... Naar mijn smaak was een portie bokeh welkom geweest mbt de achergrond! ik kijk meestal de 2/3 lijnZo ook nu! Dat met het waterschouwspel is goed gedaan. Heb je ook de EXIF-info?!
mzzl, Robbert
Bokeh is zeer moeilijk te verwezelijken.
Met een tele zou dat makkelijker geweest zijn.
Exif is zichtbaar in de foto's hoor.
De gemiddelde exif is
30mm
F/5.6
1/800 sec
ISO 400
Gemaakt met de Nikkor 17-55
Gr Kees
Klopt, zonnig genoeg.Snadaa schreef:@kees, lijkt me inderdaad lastig om bokeh foto's met de 17-55 te maken. Waarom heb je iso 400 gebruikt, het was toch zonnig genoeg..lijkt me tenminste...KvP schreef:Ik heb er zeker meer, +/- 40 stuks, maar je moet keuzes maken he.Roberto schreef:Ik vind de parasols helemaal niet storend... Naar mijn smaak was een portie bokeh welkom geweest mbt de achergrond! ik kijk meestal de 2/3 lijnZo ook nu! Dat met het waterschouwspel is goed gedaan. Heb je ook de EXIF-info?!
mzzl, Robbert
Bokeh is zeer moeilijk te verwezelijken.
Met een tele zou dat makkelijker geweest zijn.
Exif is zichtbaar in de foto's hoor.
De gemiddelde exif is
30mm
F/5.6
1/800 sec
ISO 400
Gemaakt met de Nikkor 17-55
Gr Kees