Ziet er beter uit.
Volgende keer even achterom kijken als je hem opnieuw maakt. Er staat iemand en waarschijnlijk ook iets achter je waardoor jezelf er niet uitkomt.
George
Ballen
-
Marja
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Ballen
Dat er iemand achter mij stond,zag ik pas toen ik thuis de foto op de computer bekeek, maar daar ga ik de volgende keer zeker op letten.george013 schreef:Ziet er beter uit.
Volgende keer even achterom kijken als je hem opnieuw maakt. Er staat iemand en waarschijnlijk ook iets achter je waardoor jezelf er niet uitkomt.
George
Groet
Marja
-
george013
Je werkt met een spiegel, de achtergrond is net zo belangrijk, zelfs meer als je voorgrond.
George
George
-
Marja
- Forumlid

[quote="george013"]Je werkt met een spiegel, de achtergrond is net zo belangrijk, zelfs meer als je voorgrond.
George[/quoto
Ik zal daar zeker op letten de volgende keer als ik daar gaat fotograferen.
Groet
Marja
George[/quoto
Ik zal daar zeker op letten de volgende keer als ik daar gaat fotograferen.
Groet
Marja
-
Marja
- Forumlid

Er is nog best ruimte rondom,maar dan krijg weer een hoop lucht erbij,daarom heb ik hem uitgesneden.Pjerry schreef:By far de beste van wat ik langs heb zien komen. Nu zit de nodige spanning in de foto, die ik eerst miste.
Je hebt hem met een groothoek genomen hè. Heb je nog ruimte om hem iets ruimer te kaderen? Ik denk dat daar ook nog wel wat winst te halen is. Nu is hij erg ingepakt.
Maar zodra ik tijd heb en het is zonnig,dan ga ik nog een keer foto's nemen bij die ballen.
Groet
Marja