Scherpstelpunten verplaatsen of camera verplaatsen?

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: Scherpstelpunten verplaatsen of camera verplaatsen?

Bericht door Léon Obers » ma okt 22 2012 12:07 am

george013 schreef:Misschien dat Plincky dat waarschuwingsbord als eerste zag, ik zie het nu pas. Nooit eerder gezien.
Zelfs via de url geen plaatje meer.
Jij geeft eerder dan wel aan "Uit de link van Leon", maar ik gebruik een eigen gemaakt plaatje (kijk maar eerder in de draad) 8) :lol: :wink:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 83#p561483" onclick="window.open(this.href);return false;
Vriendelijke groet, Léon Obers

george013

Bericht door george013 » ma okt 22 2012 7:24 am

Ik heb alle credits daar gelegd waar ze horen: jij kwam met de link en de auteur van die link met het plaatje. Het is een mooi en simpel plaatje. Er is niets van mij bij.
Wat betreft dat plaatje heb ik nu levenslang een verbod om dat plaatje te bekijken, zelfs als onderdeel van de link. Zal ook voor anderen gelden.
Ik heb er maar een verwijzing van gemaakt, anders wordt die zwarte lijst wel erg groot.

Ik vind het wel mooi wat ze het hebben gedaan. Ik vraag me af hoe. Het opvragen van het plaatje door een ip-adres niet zijnde van het dokument zou gelijk een blokkering moeten geven. Dat was niet zo.

George

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » ma okt 22 2012 11:16 am

george013 schreef:Ik heb alle credits daar gelegd waar ze horen: jij kwam met de link en de auteur van die link met het plaatje.
Credits gaan naar "mqaa", die kwam met die link (laatste link): http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 80#p561480" onclick="window.open(this.href);return false;
en ik refereerde er later nog eens naar als link die mqaa gaf: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 22#p562022" onclick="window.open(this.href);return false;
Maakt me allemaal niet zoveel uit George, ik vind het wel hilarisch. Laat het maar zoals het is. Ik kan er wel om lachen :lol: :wink:
Vriendelijke groet, Léon Obers

george013

Bericht door george013 » ma okt 22 2012 12:13 pm

Ik had die link pas geopend na de berekeningen die ik zelf had gemaakt.

Ik heb het plaatje weer terug. Ik weet niet waarom, ik heb de history geschoond, maar dat had ik eerder ook al gedaan.Misschien dat 2 acties elkaar kruisen.

Het is voor een aantal mensen iig duidelijker geworden. Even een andere manier van denken eigen maken. Doe ik ook nog niet zo lang.

George

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”