Giraffe

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Giraffe

Bericht door JvdKooij » ma okt 22 2012 10:44 pm

Vorige week bootcamp gedaan in Spanje met Marsel van Oosten.
Toch wel een aanrader, in korte tijd veel bijgeleerd.

Giraffe in wildlife park Cabarceno te Cantabria:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door JvdKooij op di okt 23 2012 9:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Jaap

Pjerry
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Re: Giraf

Bericht door Pjerry » ma okt 22 2012 11:29 pm

Wat een gave foto.

Ga die bootcamp eens bekijken.

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » di okt 23 2012 12:02 am

Ik als groot liefhebber van giraffen (Goh, hoe zou dat nou toch komen :shock: :shock: :shock: ) zwijmel natuurlijk weg bij deze foto. Giraffen vind ik echt fantastische dieren. Ze hebben iets magisch, iets triest, en tegelijk ook iets vertederents. Echt een geweldige gave plaat. heb je er nog meer ????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door JvdKooij » di okt 23 2012 7:27 am

Pjerry schreef:Wat een gave foto.

Ga die bootcamp eens bekijken.
Goed idee, als je iets wilt weten, laat maar horen :D
Groetjes,
Jaap

JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door JvdKooij » di okt 23 2012 7:29 am

André schreef:Ik als groot liefhebber van giraffen (Goh, hoe zou dat nou toch komen :shock: :shock: :shock: ) zwijmel natuurlijk weg bij deze foto. Giraffen vind ik echt fantastische dieren. Ze hebben iets magisch, iets triest, en tegelijk ook iets vertederents. Echt een geweldige gave plaat. heb je er nog meer ????
Giraffen zijn gracieus (behalve als ze gaan rennen :wink2: )

Foto's genoeg hoor, die komen de komende weken/maanden wel voorbij.
Groetjes,
Jaap

Wiljo
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Giraffe

Bericht door Wiljo » di okt 23 2012 9:38 am

Pracht shot!
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaap_van_Ekris

Bericht door Jaap_van_Ekris » di okt 23 2012 10:07 am

jvdk schreef:Vorige week bootcamp gedaan in Spanje met Marsel van Oosten.
Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.

Jaap

JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door JvdKooij » di okt 23 2012 12:08 pm

Jaap_van_Ekris schreef:
Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.

Jaap
Jaap,
Ik denk dat mijn NAS meer gekost heeft dan de eigenlijk trip :D

Groetjes,
Jaap
Groetjes,
Jaap

Jaap_van_Ekris

Bericht door Jaap_van_Ekris » di okt 23 2012 7:04 pm

jvdk schreef:
Jaap_van_Ekris schreef:
Ja, ik denk dat het bij mij ook aardig die kant op zal gaan. Ik ga ook eens kijken. Naar aanleiding van de foto van jouw tijger ben ik gaan kijken naar het park, maar alle info is in het Spaans, en dan krijg ik het als niet-spaans-sprekende toch wel spaans benauwd om er even naartoe te reizen :). Het verhaal wordt natuurlijk enorm veel minder riskant als je met een groepsreis en een lokaal bekende groepsleider er naartoe gaat.

Ik zie dat je er alleen naartoe komt met Iberia. Doen ze moeilijk met fototassen (ik heb een 200-400 die ik op dit soort trips wel erg graag meeneem), of komt gewoon alles probleemloos mee?

Jaap

Pjerry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Pjerry » di okt 23 2012 7:23 pm

Ik denk dat mijn volgende vakantiebestemming ook wel bekend is :D.
De prijs valt alleszins mee.

Is het geen idee om te proberen wat vanuit NCN te regelen en dan kijken of er geen korting te bedingen is (bij voldoende belangstelling).

JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door JvdKooij » di okt 23 2012 7:33 pm

Jaap_van_Ekris schreef:
jvdk schreef:Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.
Ja, ik denk dat het bij mij ook aardig die kant op zal gaan. Ik ga ook eens kijken. Naar aanleiding van de foto van jouw tijger ben ik gaan kijken naar het park, maar alle info is in het Spaans, en dan krijg ik het als niet-spaans-sprekende toch wel spaans benauwd om er even naartoe te reizen :). Het verhaal wordt natuurlijk enorm veel minder riskant als je met een groepsreis en een lokaal bekende groepsleider er naartoe gaat.

Ik zie dat je er alleen naartoe komt met Iberia. Doen ze moeilijk met fototassen (ik heb een 200-400 die ik op dit soort trips wel erg graag meeneem), of komt gewoon alles probleemloos mee?

Jaap[/quote]

Geen idee, we zijn met de auto gegaan, met twee man scheelde dat de helft van de kosten.
Overigens had Marsel een 200-400 en een 600 mm bij zich, er was nog een deelnemer die ook een 200-400 bij had.
Zal een beetje aan je tas liggen. Geen klachten gehoord hierover in ieder geval.

Ik heb voornamelijk mijn 70-300 en een 300mm (soms met 1.4 tc) gebruikt. Verder af en toe een statief.

Ga er maar van uit dat er zeer weinig engels sprekende mensen zijn, dat viel gewoon op. Voordeel van de reis met Marsel, zijn vrouw spreekt behoorlijk spaans :mryellow:

Het park op zich is echt de moeite waard, zoiets als beekse bergen maar dan een paar maal groter (en veel meer dieren).
We hebben echt met de busjes het park rondgereden, lopen gaat niet.

Als ik opnieuw zou moeten kiezen, zou ik toch weer meegaan met Marsel.
Is gewoon goed bevallen, een leuke (internationale) groep en goede begeleiding en hulp met fotograferen.
Groetjes,
Jaap

JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door JvdKooij » di okt 23 2012 7:39 pm

Pjerry schreef:Ik denk dat mijn volgende vakantiebestemming ook wel bekend is :D.
De prijs valt alleszins mee.

Is het geen idee om te proberen wat vanuit NCN te regelen en dan kijken of er geen korting te bedingen is (bij voldoende belangstelling).
O ja, pas op, het is verslavend, ben nu aan het kijken naar de andere reizen die Marsel aanbied :shock:
Groetjes,
Jaap

Jaap_van_Ekris

Bericht door Jaap_van_Ekris » di okt 23 2012 9:23 pm

jvdk schreef:Ga er maar van uit dat er zeer weinig engels sprekende mensen zijn, dat viel gewoon op. Voordeel van de reis met Marsel, zijn vrouw spreekt behoorlijk spaans :mryellow:

Het park op zich is echt de moeite waard, zoiets als beekse bergen maar dan een paar maal groter (en veel meer dieren).
We hebben echt met de busjes het park rondgereden, lopen gaat niet.

Als ik opnieuw zou moeten kiezen, zou ik toch weer meegaan met Marsel.
Is gewoon goed bevallen, een leuke (internationale) groep en goede begeleiding en hulp met fotograferen.
Klinkt enorm positief :)

Jaap

Jaap_van_Ekris

Bericht door Jaap_van_Ekris » di okt 23 2012 9:24 pm

jvdk schreef:O ja, pas op, het is verslavend, ben nu aan het kijken naar de andere reizen die Marsel aanbied :shock:
Wat mij opviel is dat de reis naar Spanje de enige is die goed betaalbaar is. De rest is wel behoorlijk veel prijziger (alhoewel Japan of de US wel enorm gaaf zijn).

Jaap

JvdKooij
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door JvdKooij » do okt 25 2012 7:37 am

Jaap_van_Ekris schreef:
jvdk schreef:O ja, pas op, het is verslavend, ben nu aan het kijken naar de andere reizen die Marsel aanbied :shock:
Wat mij opviel is dat de reis naar Spanje de enige is die goed betaalbaar is. De rest is wel behoorlijk veel prijziger (alhoewel Japan of de US wel enorm gaaf zijn).

Jaap
Dag Jaap,
Ja, de meeste reizen zijn ook boven mijn budget hoor, alhoewel als je een aantal aanbieders van dit soort reizen vergelijkt, Marsel niet eens duur is voor wat hij aanbiedt. Ben zelf nu aan het kijken voor Turkije of Utah (maar dan wel in 2014)

Groetjes,
Jaap
Groetjes,
Jaap

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”