Toch wel een aanrader, in korte tijd veel bijgeleerd.
Giraffe in wildlife park Cabarceno te Cantabria:

Giraffen zijn gracieus (behalve als ze gaan rennenAndré schreef:Ik als groot liefhebber van giraffen (Goh, hoe zou dat nou toch komen![]()
![]()
) zwijmel natuurlijk weg bij deze foto. Giraffen vind ik echt fantastische dieren. Ze hebben iets magisch, iets triest, en tegelijk ook iets vertederents. Echt een geweldige gave plaat. heb je er nog meer ????
Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.jvdk schreef:Vorige week bootcamp gedaan in Spanje met Marsel van Oosten.
Jaap,Jaap_van_Ekris schreef:Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.jvdk schreef:Vorige week bootcamp gedaan in Spanje met Marsel van Oosten.
Jaap
Ja, ik denk dat het bij mij ook aardig die kant op zal gaan. Ik ga ook eens kijken. Naar aanleiding van de foto van jouw tijger ben ik gaan kijken naar het park, maar alle info is in het Spaans, en dan krijg ik het als niet-spaans-sprekende toch wel spaans benauwd om er even naartoe te reizenjvdk schreef:Ik denk dat mijn NAS meer gekost heeft dan de eigenlijk tripJaap_van_Ekris schreef:Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.jvdk schreef:Vorige week bootcamp gedaan in Spanje met Marsel van Oosten.
Ja, ik denk dat het bij mij ook aardig die kant op zal gaan. Ik ga ook eens kijken. Naar aanleiding van de foto van jouw tijger ben ik gaan kijken naar het park, maar alle info is in het Spaans, en dan krijg ik het als niet-spaans-sprekende toch wel spaans benauwd om er even naartoe te reizenJaap_van_Ekris schreef:Ik denk dat mijn NAS meer gekost heeft dan de eigenlijk tripjvdk schreef:Klinkt interessant, ga ook eens kijken. Ik moet zeggen voor een 6 daagse trip is het aardig betaalbaar en levert het best mooie foto's op.
O ja, pas op, het is verslavend, ben nu aan het kijken naar de andere reizen die Marsel aanbiedPjerry schreef:Ik denk dat mijn volgende vakantiebestemming ook wel bekend is.
De prijs valt alleszins mee.
Is het geen idee om te proberen wat vanuit NCN te regelen en dan kijken of er geen korting te bedingen is (bij voldoende belangstelling).
Klinkt enorm positiefjvdk schreef:Ga er maar van uit dat er zeer weinig engels sprekende mensen zijn, dat viel gewoon op. Voordeel van de reis met Marsel, zijn vrouw spreekt behoorlijk spaans![]()
Het park op zich is echt de moeite waard, zoiets als beekse bergen maar dan een paar maal groter (en veel meer dieren).
We hebben echt met de busjes het park rondgereden, lopen gaat niet.
Als ik opnieuw zou moeten kiezen, zou ik toch weer meegaan met Marsel.
Is gewoon goed bevallen, een leuke (internationale) groep en goede begeleiding en hulp met fotograferen.
Wat mij opviel is dat de reis naar Spanje de enige is die goed betaalbaar is. De rest is wel behoorlijk veel prijziger (alhoewel Japan of de US wel enorm gaaf zijn).jvdk schreef:O ja, pas op, het is verslavend, ben nu aan het kijken naar de andere reizen die Marsel aanbied
Dag Jaap,Jaap_van_Ekris schreef:Wat mij opviel is dat de reis naar Spanje de enige is die goed betaalbaar is. De rest is wel behoorlijk veel prijziger (alhoewel Japan of de US wel enorm gaaf zijn).jvdk schreef:O ja, pas op, het is verslavend, ben nu aan het kijken naar de andere reizen die Marsel aanbied
Jaap