Het Zwart / Wit draadje! [Verzamel]
- wim hazenhoek
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Hét Zwart / Wit draadje! [Verzamel]
Mooie plaat Peter
m,v,g; Wim
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Een lange sluitertijd zwart/wit plaatje uit het Rotterdamse; het puntje van het nieuwe stationsdak.

- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Héél fraai. Het bling zonnesterretje links maakt hem spannend!weimaraner schreef:Een lange sluitertijd zwart/wit plaatje uit het Rotterdamse; het puntje van het nieuwe stationsdak.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Mooi portret John. Voor mij had er echter wel wat meer zwart in gemogen. Hij is nu meer grijs-wit 

- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
geerttt schreef:Mooi portret John. Voor mij had er echter wel wat meer zwart in gemogen. Hij is nu meer grijs-wit
Dank je Geerttttttttttt, het ging niet zo zeer om de kwaliteit van de foto maar meer om de gezichtuitdrukking van deze persoon.
De stortvloed van scheldwoorden die ik over me heen kreeg nadat ik de foto maakte wil ik jullie besparen

Ja, ik hoor vaker dat ik niet zo contrastrijk ben, zelf vind ik dat de foto's hier vaak te contrastrijk aangeboden worden.
Maar zoals met alles...smaken verschillen.

- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Inderdaad mooie gezichtsuitdrukking John, ben het verder wel met Geert eens (contrast is er denk ik voldoende, misschien de belichting iets naar beneden schroeven, ook iets te veel verscherping naar mijn smaak).
Bij het maken van deze foto afgelopen zomer kreeg ik geen reactie, de hoofdpersoon was te veel in zijn eigen gedachten verzonken.

Bij het maken van deze foto afgelopen zomer kreeg ik geen reactie, de hoofdpersoon was te veel in zijn eigen gedachten verzonken.

Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Eens met Arend, maar verder een hele gave foto en goed van de gelegenheid gebruik gemaakt John!ArendV schreef:Inderdaad mooie gezichtsuitdrukking John, ben het verder wel met Geert eens (contrast is er denk ik voldoende, misschien de belichting iets naar beneden schroeven, ook iets te veel verscherping naar mijn smaak).
- Reest
- Clublid
Waarom doe je het dan?De stortvloed van scheldwoorden die ik over me heen kreeg nadat ik de foto maakte wil ik jullie besparen ]
Misschien wil deze man helemaal niet met zijn gelaat op internet.
Maar dat heb je hem nog gevraagd, neem ik aan.
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Reest schreef:Waarom doe je het dan?De stortvloed van scheldwoorden die ik over me heen kreeg nadat ik de foto maakte wil ik jullie besparen ]
Misschien wil deze man helemaal niet met zijn gelaat op internet.
Maar dat heb je hem nog gevraagd, neem ik aan.
Rinus
Uiteraard....
- wim hazenhoek
- Forumlid
1
Leeuwarden, B/W & NIK SILVER EFEX

Leeuwarden, B/W & NIK SILVER EFEX

m,v,g; Wim
- Pjerry
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mooi Wim, maar doe mij de kleurenversie maar. Vind ik toch een stuk spannender en door de fraaie kleuren veel meer toe voegen.
- Bak
- Clublid
Ik vind hem heel fraai Wim. Kan niet echt aangeven waarom, maar ik kan hier echt langer naar kijken. Fraai.