doel voor ogen was een high contrast en stoere look te geven aan m'n model (m'n eigen vrouw) en volgens mij is dat aardig gelukt.

Ik zie op mijn scherm zoveel zwart op 3 & 4. Bij 3 nog enigzins een lichte rode gloed rondom het onderlijf. Vindt het (persoonlijk) niet mooi. Maar dat vindt ik.greet schreef:teveel dicht gelopen?? hoe bedoel je dat?
aha, op die fiets. sommige delen zijn ook expres exact zwart gemaakt. oftewel 4, nog iets stop onder 18% neutraal. maar denk dat het ook een gevalletje beeldscherm is. . maaarrr!!!! gelukkig ! smaken verschillen!!! no hard feelings!jan schreef:Ik zie op mijn scherm zoveel zwart op 3 & 4. Bij 3 nog enigzins een lichte rode gloed rondom het onderlijf. Vindt het (persoonlijk) niet mooi. Maar dat vindt ik.greet schreef:teveel dicht gelopen?? hoe bedoel je dat?
greet schreef:aha, op die fiets. sommige delen zijn ook expres exact zwart gemaakt. oftewel 4, nog iets stop onder 18% neutraal. maar denk dat het ook een gevalletje beeldscherm is. . maaarrr!!!! gelukkig ! smaken verschillen!!! no hard feelings!jan schreef:Ik zie op mijn scherm zoveel zwart op 3 & 4. Bij 3 nog enigzins een lichte rode gloed rondom het onderlijf. Vindt het (persoonlijk) niet mooi. Maar dat vindt ik.greet schreef:teveel dicht gelopen?? hoe bedoel je dat?![]()