Tips voor fotoprinter

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Kroontje

Re: Tips voor fotoprinter

Bericht door Kroontje » vr nov 02 2012 9:24 am

André schreef:Epson heeft ook geen eenvoudige maar goede A4 printer die wifi of netwerkaansluiting heeft, dus ik denk toch wel dat ik die canon van 79,-- ga kopen.
Ben ik het niet mee eens :wink: Heb hier een printer die geweldig goed op wifi werkt en op het Netwek.
Nooit geen problemen..
En drukt goed af.

Zelfs niet onder LINUX problemen :mryellow:

Groet Kroontje

EdwinKort
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door EdwinKort » vr nov 02 2012 10:35 am

Tot nog toe ben ik tevreden over mijn Canon printer. Zwart komt gewoon uit de zwarte cartridge, en wordt niet samengesteld uit andere kleuren. Dat was vroeger wel zo. Wifi was zo opgezet.
moet nog eens proberen hoe foto-afdrukken voor de dag komen, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

(maakt Nikon eigenlijk ook printers?)
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren

Reest
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Reest » vr nov 02 2012 10:49 am

André schreef:Epson heeft ook geen eenvoudige maar goede A4 printer die wifi of netwerkaansluiting heeft, dus ik denk toch wel dat ik die canon van 79,-- ga kopen.
Ik heb hier de Epson Stylus PX730WD, voorzien van wifi en een stuk of 6 cartridges en die werkt voortreffelijk in ons thuisnetwerk (draadloos).

http://www.kieskeurig.nl/multifunction/ ... en/973927/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt

Kroontje

Bericht door Kroontje » vr nov 02 2012 11:08 am

Reest schreef:
Ik heb hier de Epson Stylus PX730WD, voorzien van wifi en een stuk of 6 cartridges en die werkt voortreffelijk in ons thuisnetwerk (draadloos).

http://www.kieskeurig.nl/multifunction/ ... en/973927/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet
Rinus
Dat bedoel ik ;)

Kroontje

jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door jan » vr nov 02 2012 11:18 am

jan schreef:André, de Canon MG5200 heeft WiFi aan boord. Opvolger is de MG5250. Printer kan gedeeld worden met andere PC's. Kortom een tevreden gebruiker.
Lees net op de doos dat ik zelf al de MG5250 heb :mryellow:
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)

iefie
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door iefie » vr nov 02 2012 2:57 pm

Ik heb de 5150 van canon en zie geen verschil met een foto afgedrukt bij profotonet. ( mits het goede canon fotopapier) Dus ga voor de 5252 kun je ook draadloos printen.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”