Sail Vlissingen (+update +2eupdate)
Sail Vlissingen (+update +2eupdate)
Alvast eentje

Laatst gewijzigd door paparazzi op za sep 01 2007 6:50 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- ArjanAanraad
- Clublid
- Contacteer:
Welke heb jij. Ik heb voor mijn sport een aanvullende reisverzekering.... van de ANWB..zou het daar ondervallen. Ik zal de polis eens gaan opzoeken. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn uitrusting kwijt raak...Roelof schreef:Tuurlijk, daar heb je verzekeringen voor.Snadaa schreef:ik ga volgende maand zeilen maar weet nog niet of ik mijn cam durf mee te nemen.....???

- Ed Post
- Clublid
Prachtige foto, vooral met dat licht in de zeilen.
De rest van dat schip mag van mij worden weggesjopt, wat een walgelijke bak is dit met als toppunt het stuurhuis of wat er voor door moet gaan....
Nee, doe mij dan maar een mooi klassiek model.
De rest van dat schip mag van mij worden weggesjopt, wat een walgelijke bak is dit met als toppunt het stuurhuis of wat er voor door moet gaan....

Nee, doe mij dan maar een mooi klassiek model.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- Roelof
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb een aparte kostbaarhedenverzekering in een pakket met mijn inboedelverzekering. Lijstje met spullen en kopietjes van aankoopbonnen af en toe updaten. Weet zo uit het hoofd niet bij welke maatschappij, daar heb ik een verzekeringsagent voor.Welke heb jij. Ik heb voor mijn sport een aanvullende reisverzekering....
Zo is 't spul in en uit huis verzekerd.
Camera's, lenzen, laptop, etc
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.