http://nikonrumors.com/2012/11/08/nikon ... more-48274" onclick="window.open(this.href);return false;
fascinerend om te zien hoe e.e.a. in elkaar zit.

Ook met 5 schroefjesCaptainHook schreef: Let vooral eens op de manier hoe de bajonet vatting in de behuizing zit.
Dat is inderdaad griezelig.jvdk schreef:Ook met 5 schroefjesCaptainHook schreef: Let vooral eens op de manier hoe de bajonet vatting in de behuizing zit.
Huh? Waar heb ik het woord prul gebruikt?André schreef:Natuurlijk ziet de body van de D800 er steviger uit en verklaart (deels) de prijs, maar met je laatste opmerking doe je nu net of de D600 een "prul van een apparaat is" en dat is toch echt niet zo. Hij is minder stevig, maar kan best wel een stootje hebben hoor.
Ik zeg ook niet dat je zegt dat het een prul is, maar ik zeg dat je opmerking doet vermoeden dat je dat vind ???? (uhhhhhh, ik vraag me af of ik deze zin zelf wel begrijp), maar het was ook met een knipoog hoor.CaptainHook schreef:Huh? Waar heb ik het woord prul gebruikt?André schreef:Natuurlijk ziet de body van de D800 er steviger uit en verklaart (deels) de prijs, maar met je laatste opmerking doe je nu net of de D600 een "prul van een apparaat is" en dat is toch echt niet zo. Hij is minder stevig, maar kan best wel een stootje hebben hoor.
Het was iemand anders die het over 'plakkertjes' had. Vind het alleen frappant dat er duidelijk veel plastic zit in de D600 en dat er wat minder uit-één-stuk-gegoten-chassis achterzit.
ps: niet lezen, wat er niet staat svp.
Met of zonder de R&D- en productiefaciliteiten die er achter zitten?Peter schreef: Ik begin me nu af te vragen wat de feitelijke materiaalkosten eigenlijk zijn.