Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Gerrit
In Luxemburg valt in de dorpen e.d. ook niet veel te beleven. Je komt bijna nooit iemand tegen. Het is een land waar je heen gaat als je van je rust wilt genieten.mikemix schreef:Is dit digitaal geschoten of gedigitaliseerd?
Sorry, vind het niet bijzonder de foto's.
Krijg niet het gevoel dat ik naar Luxemburg wil en
dat er weinig te beleven valt.
Snap foto 8 sowieso niet.
yoyo schreef:Mag ik eerlijk zeggen dat ik het niks vindt. Sorry, maar we moeten wel eerlijk blijven en Gerrit niet ind e waan laten.
Die eerste foto doet me denken aan die goedkope flyers die je vaak kunt kopen. En dan ook nog eens gescanned.![]()
De derde foto lijkt wel een scan van een analoge print.![]()
De kleuren zijn drie keer nix..!
Gerrit, dit kan (veel) beter. En dat heeft niet (alleen) met Jpeg te maken. Ik schier met mijn P&S ook Jpeg. En dat zijn betere platen.
Beste Gerrit, met alle respect en niet vervelend bedoeld,
In Luxemburg valt in de dorpen e.d. ook niet veel te beleven. Je komt bijna nooit iemand tegen. Het is een land waar je heen gaat als je van je rust wilt genieten.
Alle foto's zijn gemaakt met de Fujifilm FinePix S9600 in JPEG-formaat.
Het is ook tevens de laatste keer dat ik in dit formaat zal fotograferen.
Ale fijn dat je mijn foto's kan waarderen.
Gerrit
Foto 1 is een panoramafoto, en bestaat uit zes verschillende foto's.yoyo schreef:Echt waar...?GdP schreef:Alles binnen de Fuji staat standaard ingesteld.![]()
Kun je foto 1 plaatsen?
Alhoewel ik nu mijn bed in moet... ik moet morgen erg vroeg op.
Ik heb een heel groot aantal foto's met uitgebeten witte plekken.mikemix schreef:Beste Gerrit, met alle respect en niet vervelend bedoeld,
In Luxemburg valt in de dorpen e.d. ook niet veel te beleven. Je komt bijna nooit iemand tegen. Het is een land waar je heen gaat als je van je rust wilt genieten.
Alle foto's zijn gemaakt met de Fujifilm FinePix S9600 in JPEG-formaat.
Het is ook tevens de laatste keer dat ik in dit formaat zal fotograferen.
Ale fijn dat je mijn foto's kan waarderen.
Gerrit
ik probeer eerlijk mijn mening te geven.
Ik weet dat jij (nog) geen liefhebber bent van digitaal maar ben
er van overtuigd dat dit echt beter kan of moet kunnen.
Kan je ook aangeven wat je bedoeld met dat je voor de laatste keer in
dit formaat zal fotograferen?
Ook in JPEG moet meer uit te halen zijn.