Zondag 11 November Dakar Pre-Proloog Valkenswaard.
- wopper
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Zondag 11 November Dakar Pre-Proloog Valkenswaard.
Op zondag 11-11-2012 zal er op het Eurocircuit weer de Dakar Pre-Proloog plaatsvinden.
Voor meer info: http://www.preproloog.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor meer info: http://www.preproloog.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Re: Zondag 11 November Dakar Pre-Proloog Valkenswaard.
Zo ik sta klaar om te gaan, ben eens benieuwd of er nog meer Nikon forum leden zijn. Als het goed is zie ik misschien Roel (Replay) wel nog.
Zelf zal ik deze dag veel te vinden zijn bij de mensen van het Veka team, daar heb ik VIP kaarten van.
Zelf zal ik deze dag veel te vinden zijn bij de mensen van het Veka team, daar heb ik VIP kaarten van.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Veel plezier Wim,
Hopelijk blijft het een beetje droog en ik ben benieuwd naar je foto's.
Gr. John.
Hopelijk blijft het een beetje droog en ik ben benieuwd naar je foto's.
Gr. John.
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Is nog een cadeau voor mijn 25 jarig jubileum bij de firma 

- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Pfffff als je voor mij zou werken, had je een 70-200vrII en een VIP kaart gekregen.wopper schreef:Is nog een cadeau voor mijn 25 jarig jubileum bij de firma
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Tja dat is dan jammer ................heb alleen maar een VIP kaart gekregen en centjesJohn Hoenen schreef:Pfffff als je voor mij zou werken, had je een 70-200vrII en een VIP kaart gekregen.wopper schreef:Is nog een cadeau voor mijn 25 jarig jubileum bij de firma

Maar als jij nog een baantje hebt..............................
Zo nu een paar foto's van vanmiddag, jammer genoeg heb ik Roel niet gezien, was wel handig geweest voor wat tipssssssssssssss.
F1.

F2.

F3.

F4.

F5.

F6.

F7.

F8.

F9.

F10.

Zie nu wel dat ik toch snel moet gaan shoppen voor een VRII versie :mrgreen:
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie foto's Wim.
En lekker scherp....
Zo te zien heb je een geweldige dag gehad.
Gr. John.
En lekker scherp....
Zo te zien heb je een geweldige dag gehad.
Gr. John.
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Viel tegen waar we stonden John, schaduw, felle zon, grijs achtig, maja LR4 kan ook nog wat he.
Enne zoals gezegd ga eersdaags shoppen voor een VRII versie, denk dat je dan beter uit de verf komt op de D700.
Enne zoals gezegd ga eersdaags shoppen voor een VRII versie, denk dat je dan beter uit de verf komt op de D700.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zou niet weten waarom de VRII, ik vind dit een van je beste serie wat betreft de scherpte, helemaal niets mis mee.
Uiteraard blijft voor vele de VRII de ultieme droomlens, en gelijk hebben ze
Uiteraard blijft voor vele de VRII de ultieme droomlens, en gelijk hebben ze

- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Huh, het is een keer niet druk...? zo te zien...
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Daar waar wij stonden was het niet druk nee, maar voor de rest was het kei en kei drukSwederD70 schreef:Huh, het is een keer niet druk...? zo te zien...

John Hoenen schreef: Uiteraard blijft voor vele de VRII de ultieme droomlens, en gelijk hebben ze
Die VRII komt er zeeeer zeker weten, ben ik ook van de vignetteren af, want in deze serie was het ook weer goed aan de orde

- Wiljo
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie serie Wim, was er helaas dit jaar zelf niet bij in Valkenswaard, maar heb vorige week wel een beetje Dakar kunnen ervaren tijdens de perspresentatie van De Rooy 
Nog vastzitters en omvallers?

Nog vastzitters en omvallers?
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Replay
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Hoi Wim, ik ben maar even bij Veka geweest maar niet in de tent, wel in de trailer. Ik heb vrij lang in het paddock rondgelopen omdat ik veel deelnemers ken. Moet ook aan de koffie denken.
De plaats waar jij hebt gestaan,daar ben ik ook even geweest. Maar echt heel even. Ik vond het licht daar hopeloos(op het moment dat ik daar was) en ik wilde iets met het publiek doen. Daarvoor moest je op de heuvel zijn,daar is het altijd druk.
Jij kon ook gewoon vrij rondlopen rondom het parcours. Dan kan je de betere plekken uitzoeken. Ik kon wel aan de andere kant van het hek komen en over de baan lopen maar voor de foto's maakt dat helemaal niets uit. Die zijn vanuit het publiek hetzelfde. Dit is een mooi evenement om de voertuigen goed te fotograferen, dichterbij zullen de meesten helaas niet komen. Daarom komen er ook veel toeschouwers op af. Het mooie weer was echt een bonus, na jaren van kou,regen en mist gehad te hebben.
Foto 3,6 en 7 zijn mooie plaatjes door de actie. Hier rijden ze nog een beetje op snelheid en dat heb je mooi laten zien.
NIet veel mis mee maar jammer dat je op deze plaats hebt gestaan. Ach, volgend jaar is er weer een pre proloog.
Groeten Roel.

De plaats waar jij hebt gestaan,daar ben ik ook even geweest. Maar echt heel even. Ik vond het licht daar hopeloos(op het moment dat ik daar was) en ik wilde iets met het publiek doen. Daarvoor moest je op de heuvel zijn,daar is het altijd druk.
Jij kon ook gewoon vrij rondlopen rondom het parcours. Dan kan je de betere plekken uitzoeken. Ik kon wel aan de andere kant van het hek komen en over de baan lopen maar voor de foto's maakt dat helemaal niets uit. Die zijn vanuit het publiek hetzelfde. Dit is een mooi evenement om de voertuigen goed te fotograferen, dichterbij zullen de meesten helaas niet komen. Daarom komen er ook veel toeschouwers op af. Het mooie weer was echt een bonus, na jaren van kou,regen en mist gehad te hebben.
Foto 3,6 en 7 zijn mooie plaatjes door de actie. Hier rijden ze nog een beetje op snelheid en dat heb je mooi laten zien.
NIet veel mis mee maar jammer dat je op deze plaats hebt gestaan. Ach, volgend jaar is er weer een pre proloog.

Groeten Roel.
- René.Vermey
- Socialmedia
Mooie foto's, Wim.
Ik ben zo vrij geweest om mijn foto's erbij te zetten:
1

2

3

4

5

6

7

Voor mij was het de eerste keer dat ik iets van autosport vast gelegd heb. ik vond het erg leuk om te doen.
Ik ben zo vrij geweest om mijn foto's erbij te zetten:
1

2

3

4

5

6

7

Voor mij was het de eerste keer dat ik iets van autosport vast gelegd heb. ik vond het erg leuk om te doen.
Eerst denken, dan doen, dan overdenken en overdoen!
- Pjerry
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Leuke foto's allemaal.
Een beetje een stimulans om volgend jaar ook maar eens te gaan kijken
.
Een beetje een stimulans om volgend jaar ook maar eens te gaan kijken