1 Het reggefiber kantoor.

2

3

4

5

Ja Ceeschip54 schreef:Avondfotografie ligt binnen ieders bereik, rally- en andere snelheidssportenfotografie veel minder.
Toch wordt er wel gereageerd op autosportfoto's, kijk maar eens naar de draadjes van Replay.
Minder reacties, maar wel met veel inhoud en/of verbeteringspunten leveren meer leerstof op dan een berg reacties met onzinnige praat,ongeacht het onderwerp.rallytukker schreef:Dit was voor mij een test om te kijken of er wat reacties op komen.
Wat mij opvalt is dat er op dit soort foto`s wel reacties komen en op de autosport niet dat vind ik persoonlijk jammer.
de snelheidsporten waar meer actie in zit en niet makkelijk om op de plaat te krijgen daar komt niks op.
Een ieder heeft zo zijn ding om op de plaat te zetten maar voor is dit niks dus daar om zal ik maar geen foto`s meer van de autosport plaatsen.
Jammer maar als er geen behoefte aan snelheidsport is er voor mij de lol af om dit te delen met mede forum leden
Een laatste reactie van mijn kant op dit forumyzf1kr schreef:Tja, het probleem is dat dit een fotografie (merk) forum is en geen autoforum.
De meeste autosport foto’s die ik zie langskomen zijn in mijn ogen vrij saai, een auto liefhebber kan het fantastisch vinden om model XY met bestuurder Z op een plaatje te zien. Ik zie meestal een vierkante doos op wielen die centraal op de foto staat en iets schuin van boven met een telelens gefotografeerd is, en waarbij de compositie verder weinig boeiend is.
Het is dan ook heel moeilijk discussiëren over dat soort foto’s, omdat een auto liefhebber iets heel anders ziet als een fotograaf.
Van de andere kant zie je dat autosport foto’s die echt in het oog springen, zich wel aan de gangbare fotografische “regels” houden.
Tja daar worden zulke foto's wel gezien, vandaar dat ik daar ook komrallytukker schreef:
Ik wens een ieder dan ook veel plezier met zijn hobby en fotografie.
mijn foto`s zullen dan wel op een autosport forum`s komen bij de echte liefhebbers.![]()
![]()
![]()
Groetjes wim