Ik heb in juni dit jaar een d3200 aangeschaft, na vele foto's gemaakt te hebben met mijn oude vertouwde d40. Helaas ging de camera op de eerste dag van onze vakantie stuk. Alles geprobeerd aan uit enzovoorts, maar helaas geen leven meer in te krijgen. Thuisgekomen ben ik naar een fotozaak gereden en heb een andere accu geprobeerd, helaas prong hij niet aan. Ik heb daarna de leverancier gebeld (Pixmania.com) en die adviseerden mij het toestel op te sturen naar het nikon service point. Na twee weken kreeg ik de camera terug. Het bleek een zekering te zijn. Alles deed het weer! Toch had ik opeens niet meer zoveel vertrouwen in de machine. Na een aantal foto's en een dag na bruidsrapportage (geen storing tijdens de shoot gelukkig) ging de camera tijdens het maken van een foto weer stuk. Sluiter en gordijn waren nog open. Weer opgestuurd en nu is er een complete printplaat vervangen waar de batterij in klikt. Ik heb Zowel bij Pixmania en Nikon gevraagd of het mogelijk is mijn exemplaar te vervangen voor een ander, want ik denk dat er kinderziektes in zitten. Helaas willen beide partijen hier niet aan meewerken.
Ik ben benieuwd of iemand die een d3200 bezit dit ook heeft meegemaakt? Ook vraag ik mij af hoe vaak mijn camera gerepareerd wordt totdat ze omruilen. Ik heb een deuk opgelopen in het rotsvaste vertrouwen wat ik in Niken en de d40 had (still going strong). Hopelijk gaat de camera nu langer mee.
De reden dat ik dit deel is omdat het lijkt dat niemand problemen heeft met zijn d3200 en ik ben dus benieuwd of ik ook daadwerkelijk de enige ben