Verschillende dingen weer geleerd en ook met leden eens kennis gemaakt , die ik anders alleen op het forum mee maak.
Van mij mogen er meer van deze leerzame dagen komen.
Groet
Marja
Hier is Pjerry in actie.

In deze opzet voorlopig niet..edrocket schreef:Moest m helaas voorbij laten gaan. Zijn er al plannen voor een volgende?
Kroontje schreef:Als buitenbeentje met een D90 vond ik wel weer gezellig en toch nog wat geleerd betreft instelling bij de D7000.
Ook instellingen die de D90 wel had
Verder positieve geluiden gehoord over de dag.
Ook bij de fine tuning was het druk. één objectief had wel heel veel correctie nodig van 11 punten (AF-S 50 1.4) Wel al vaker gezien bij zo'n objectief.
Wel jammer dat het weer tegen viel om even naar buiten te gaan.
Groet Kroontje
HalloMoet volgende week mijn objectief naar Sigma brengen ,om deze te laten kalibreren .
klopt ,ben als eerste geholpen door iemand van kamera express ,het bleek te veelKroontje schreef:HalloMoet volgende week mijn objectief naar Sigma brengen ,om deze te laten kalibreren .
Die heb ik niet in mijn handen gehad toch.
Is het veel wat hij afweek ?
Kroontje
Je moet het achterste wieltje draaien naar Off. Te zien boven op je scherm.Caspar schreef:Frans, je kan bracket alleen uit zetten door hem op 0 te zetten zoals je nu doet.
Hee Caspar, ik heb goed op zitten letten bij je uitleg van het menu itemsCaspar schreef:Frans, je kan bracket alleen uit zetten door hem op 0 te zetten zoals je nu doet.