Tja, welkom in de wereld van vandaag! Welkom in de wereld van non-service. Ondanks de forse prijs van zo'n stukje techniek, blijft het een massa productieartikel.John Jansen schreef:Ik ben van mening dat ze je,als service van de reparatie op de hoogte mogen houden. Tot nu toe heb ik zelf overal achter aan moeten bellen cq mailen. Ook ben ik van mening dat in het geval van de De 800E, er wat anders geregeld had moeten worden, ik heb nu het gevoel om een afdanker van €3200,- terug te krijgen,moet ik bij m'n klanten doen.
Het lastige is, is dat je geen vuist kunt maken richting (in dit geval) Nikon. Je bent en blijft een individuele klant met een 'probleempje'. Blijkbaar moet er tegenwoordig eerst en-masse (social) media druk uitgeoefend worden voordat er weer echte service verleend gaat worden. En dan nog, gebeurt het alleen onder 'dwang'. Niet omdat de leverancier nou toevallig vindt dat hij/zij dat doet uit verantwoordelijkheidsgevoel...
Maarre, je hebt je camera toch niet bij Nikon zelf gekocht, maar bij een winkel? Volgens consumentenrecht heb je een koopovereenkomst met die winkel, en zij moeten het voor je oplossen, niet jijzelf!
ps: ik begin het steeds meer benauwd te krijgen als er ooit wat met mijn D800E zou zijn... ff afkloppen...