1.

2.

3.

4.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Digitaal een Ricoh GXR en een Samsung WB750 en analoog een Nikon Lite Touch Zoom 70 Ws en een Praktica Sport.Niels schreef:Ook weer erg mooi, ik ben toch benieuwd hoeveel en welke camera's je bij had op je reis
Weer mooie natuur ,foto,s wat heb je toch met analoog frapant hoe mooie ze zijn.Genster schreef:Digitaal een Ricoh GXR en een Samsung WB750 en analoog een Nikon Lite Touch Zoom 70 Ws en een Praktica Sport.Niels schreef:Ook weer erg mooi, ik ben toch benieuwd hoeveel en welke camera's je bij had op je reis
Vier compactjes dus Niels
Dank je Bert.a vgastel schreef:Weer mooie natuur ,foto,s
Deze serie is digitaal, maar ik heb inderdaad steeds meer met analooga vgastel schreef:wat heb je toch met analoog frapant hoe mooie ze zijn
Ja, het is er prachtig Bert. Flink wat km's gereden en dus redelijk wat gezien.a vgastel schreef:Goede vakantie gehad zo te zien in je serie,s.
robcctje schreef:Ik zeg niets meer beelden spreken voor zich.
Gr Rob
Je hebt helemaal gelijk MartinMaribex schreef:Niet slecht voor zo'n compact! Alleen de foto's 12,13 en 14 (en 16 in mindere mate) zijn qua belichting niet helemaal in orde. Foto 4 is prachtig, alleen nog even rechtzetten.
groet,
Martin
Je hebt helemaal gelijk MartinGenster schreef:Maribex schreef:Niet slecht voor zo'n compact! Alleen de foto's 12,13 en 14 (en 16 in mindere mate) zijn qua belichting niet helemaal in orde. Foto 4 is prachtig, alleen nog even rechtzetten.
groet,
Martin
Thanks JohnJohn Hoenen schreef:Prachtig Rene,
Een onvoorstelbaar resultaat met dat cameraatje.