Stilleven(s)
- Mieke53
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Stilleven(s)
Hoi Myriad,
Dat vlekje is het raam, maar doordat het een kommetje is lijkt het ingewikkelder.
Ik heb er wel meer een opmerking over gehad, sommigen stoort het anderen weer niet.
Groet en bedankt voor je reactie.
Mieke
Dat vlekje is het raam, maar doordat het een kommetje is lijkt het ingewikkelder.
Ik heb er wel meer een opmerking over gehad, sommigen stoort het anderen weer niet.
Groet en bedankt voor je reactie.
Mieke
- Pjerry
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mieke,ik ben het eens met voorgaande reacties, maar stiekum ben ik wel erg onder de indruk....
.
Heb je een speciale cursus gevolgd of boek gelezen hierover, of ben je gewoon ontzettend creatief in dit soort dingen (natuur talentje of zo). Ik vind het nl. wel een erg mooie manier van fotograferen, waar ik graag meer van af zou willen weten.
P.S. Waar blijft de derde

Heb je een speciale cursus gevolgd of boek gelezen hierover, of ben je gewoon ontzettend creatief in dit soort dingen (natuur talentje of zo). Ik vind het nl. wel een erg mooie manier van fotograferen, waar ik graag meer van af zou willen weten.
P.S. Waar blijft de derde

- Mieke53
- Forumlid
Ben al even bezig geweest met het vlekkie
. Maar ik ben geen shopper dus kan het ook niet. Heb wel het blauwe eruit gekregen met het programma waar ik mee werk.
Zo meteen komt er weer een oudje bij.
Heb geen cursus gedaan, maar ik barst van de oude zooi hier, dus op een moment dacht ik: stillevens. Bovendien vind ik het ook nog leuk om te rommelen met dit spul dat is dan weer een pré. Natuurlijk kijk ik wel naar kleur, compositie, en materialen, dat zal dan wel een ingebouwd mechanisme zijn. En natuurlijk kijk ik bij musea naar de oude meesters.
Groet, Mieke

Zo meteen komt er weer een oudje bij.
Heb geen cursus gedaan, maar ik barst van de oude zooi hier, dus op een moment dacht ik: stillevens. Bovendien vind ik het ook nog leuk om te rommelen met dit spul dat is dan weer een pré. Natuurlijk kijk ik wel naar kleur, compositie, en materialen, dat zal dan wel een ingebouwd mechanisme zijn. En natuurlijk kijk ik bij musea naar de oude meesters.
Groet, Mieke
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Die stillevens van je zijn stuk voor stuk prachtig Mieke! Je hebt ook duidelijk oog voor compositie. Smaakt naar meer 

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
- Forumlid
Compositie, belichting, nabewerking: ronduit schitterend!
- Mieke53
- Forumlid
zo zie je maar Riemke, een beetje herhaling kan geen kwaad.
Marten, jij ook bedankt voor je support.
Marten, jij ook bedankt voor je support.
- Mieke53
- Forumlid
Heb je werk net van Doel bekeken Solitary: Mooi! Prachtig bewerkt. Nik gebruikt?
Jij bedankt voor je compl. naar mij.
Jij bedankt voor je compl. naar mij.
Nee, geen Nik gebruikt.
Bedankt voor je compliment. Je stillevens vind ik echt erg mooi. Prachtig licht!
Bedankt voor je compliment. Je stillevens vind ik echt erg mooi. Prachtig licht!