Durven te bewerken klinkt mij een beetjs als of diegene ( oa ik ) het fout hebben.bjornc schreef:Wat ik zo leuk vindt aan deze discussie;
Er zijn hier maar enkele Windows voorstanders die ook daadwerkelijk langdurige ervaring met Apple hebben, en toch durven te beweren dat Windows de betere keuze is.
Anderzijds is het zo dat veel Apple gebruikers hier al lang zijn overgestapt op Apple, omdat Windows simpelweg niet gebruikersvriendelijk genoeg is.
Overigens de opmerking van een paar pagina's terug over de aanschaf van software op een Apple, dat het allemaal geld moet kosten; ONZIN.
Bijna voor elke Windows freeware, is ook wel een Apple freeware variant beschikbaar. (en vice versa overigens)
Ik wil overigens niemand overtuigen van Apple, dat kan Apple prima zelf als je er een tijdje mee werkt.
Beide systemen hebben hun voor en nadelen. Wens je niets met computertechniek te maken te hebben koop je een apple, wil je meer controle onder de motorkap koop je een pc.
Ik gebruik een mac sinds jaren op de werkplek, maar wil hem thuis echt niet hebben. En dan ben ik echt geen buitenbeentje. Tis maar net wat je wensen en eisen zijn in een werkomgeving. De strijd welke beter of sneller is is reeds jaren achterhaald daar beide systemen eigenlijk gelijk opgaan in dezelfde bewerkingen bij een zelfde systeemhardware opbouw.
Moest laatst trouwens wel lachen. Neefje van me was helemaal trots op zijn nieuwe I-phone, alleen moest ie natuurlijk Watsapp erop hebben, moet je daar bij apple gewoon voor betalen, het was maar iets van 80 cent, maar toch. Ach ja, ieder z'n ding, als je werkt waar je mee tevreden bent is het goed, toch?