Duno(heveadorp)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ROLANDPHOTO
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Duno(heveadorp)

Bericht door ROLANDPHOTO » za dec 08 2012 8:32 pm

1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

5Afbeelding

6Afbeelding

7Afbeelding

8Afbeelding

Mooie omgeving om te wandelen,een met dit weer de slee mee.

TIP.

Een 8 km lange rondwandeling over de stuwwal van Arnhem. Het startpunt en het eindpunt van de wandeling is bij kasteel Doorwerth. De wandeling is zeer gevarieerd: mooie uitzichten over de Neder-Rijn en tal van bezienswaardigheden zoals Kasteel Doorwerth, de cottage woningen in Heveadorp en de Dunobrug.
Laatst gewijzigd door ROLANDPHOTO op za dec 08 2012 10:59 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
CLUBLID>

robcctje
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

Re: Duno(heveadorp)

Bericht door robcctje » za dec 08 2012 8:36 pm

Hoi Rolandphoto

Leuke sfeer beelden in de sneeuw.

Gr Rob

EdwinKort
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Contacteer:

Bericht door EdwinKort » za dec 08 2012 11:00 pm

Laat ik nou ruim 20 jaar in Arnhem gewoond hebben, en nog nooit van deze rondwandeling gehoord hebben :( Kan je nagaan hoeveel schoons er is in je omgeving en je dat niet eens opmerkt.
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren

Jumpjiving
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Jumpjiving » za dec 08 2012 11:28 pm

Hahaha, mijn geboortegrond. Ik ben in Doorwerth geboren en mijn vader werkte op de Rubberfabriek in Heveadorp. De gerietdekte woningen waren arbeiders woningen van de fabriek.
Is een heel mooi gebied, Mis bij je foto's wel Kasteel Doorwerth en de stuw bij in de Rijn. Andere mooie plekken zijn de uiterwaarden die teruggeven zijn aan de natuur tussen Heveadorp en Rhenen, met als sluitstuk de Blauwe kamer, de Renkumse beek en de heide en bossen rond Wolfheze.

PvGessel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door PvGessel » zo dec 09 2012 3:48 pm

Mooi gedaan Roland. Prachtige omgeving in de sneeuw.
M.v.g Peter.

D750 met wat Sigma ART glas.

ROLANDPHOTO
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door ROLANDPHOTO » zo dec 09 2012 4:19 pm

Jumpjiving schreef:Hahaha, mijn geboortegrond. Ik ben in Doorwerth geboren en mijn vader werkte op de Rubberfabriek in Heveadorp. De gerietdekte woningen waren arbeiders woningen van de fabriek.
Is een heel mooi gebied, Mis bij je foto's wel Kasteel Doorwerth en de stuw bij in de Rijn. Andere mooie plekken zijn de uiterwaarden die teruggeven zijn aan de natuur tussen Heveadorp en Rhenen, met als sluitstuk de Blauwe kamer, de Renkumse beek en de heide en bossen rond Wolfheze.

Misschien kennen we elkaar wel,ook in doorwerth gewoond later in hevadorp(nieuwbouw).
Inderdaad een mooi gebied,combinatie fotograveren en wandelen is uniek hier.
CLUBLID>

Fotomaatje
Forumlid
Forumlid

Bericht door Fotomaatje » di dec 11 2012 7:51 pm

Jumpjiving schreef:Hahaha, mijn geboortegrond. Ik ben in Doorwerth geboren en mijn vader werkte op de Rubberfabriek in Heveadorp. De gerietdekte woningen waren arbeiders woningen van de fabriek.
Je vergeet de Italiaanse weg en de Holle weg. Prachtige fotogenieke weggetjes dwars door het bos. Ook de Hoge oorsprong en de Valkeniersbossen zijn erg mooi. Daarnaast is in Wolfheze nog een prachtig stukje heide met een mooi beekje te bewonderen evenals de oude wodanseiken (weet niet of deze er nog zijn). Ja ook ik heb een poos in Doorwerth en later in Heveadorp gewoond. Ik heb zelf nog bij de Hevea gewerkt.

Henk

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”