Ik ben ook geen pro maar wil wel lekker snel werken als het even kan.
Overigens gaan die opmerkingen van "die van mij gaat nog net zo snel" helemaal nergens over. dat geld ook voor pc's.....cpu gaat na 2 jaar echt niet langzamer lopen hoor.
Wel moet je wat meer kennis hebben om alles goed en soepel te laten lopen. Maar dat heeft dan ook meteen heel veel meer voordelen.
ohja
Jij update toch ook? na mijn update loopt mijn pc nog eens x keer sneller.... wat kosten al die os update bij elkaar?MCD schreef:Die vergelijking gaat zeker wel op. Ikzelf heb altijd ge-update naar nu OS mountain loin met dezelfde specificaties als toen.
Ja ongeveer, incl de nieuwe hardware update nu, en scherm zou ik op € 1700,- uitkomen.bjornc schreef: @Plinkcy;
Jouw PC heeft dus een waarde van 1550 euro, is dat enkel het systeem zelf, of zit daar ook een scherm bij?
Hoofdreden voor mij om een pc te kopen is omdat ik er dingen mee doe die een Apple niet kan

Apples {vooral de pro's} zijn mooie ppc's...
alleen wat vroeger wel idd was, dat de Apple idd een wat langere levensduur had en dat de software wat sneller was.... veel Apple gebruikers denken nog anno 2005 en hebben niet door dat Windows een inhaalslag heeft gemaakt. het is echt veranderd....