Ik kijk nu pas hoor
Frankie schreef:De eerste foto is waarschijnlijk al heel vaak gemaakt zo en daardoor wat saai wat mij betreft. Om zo'n rustig dynamisch moment vast te leggen zou je ook kunnen overwegen om een kort filmpje te maken waarop de wind / beweging beter tot zijn recht komt ?
Heb je een punt, echter ben ik geen fan van filmen. Maar betreft de opname, komt wel vaker voor ja
Frankie schreef:
De reiger op nummer twee staat er mooi relaxt op, die heb je goed benaderd ! Nadeel is de achtergrond en het metalen rek, vind ik niet zo mooi. Maar om een portret van een reiger in de stad te laten zien juist weer perfect
Ik ben ook nooit een liefhebber van hekken, maar wat jij beschrijft klopt met wat ik vast wou leggen.
Niels schreef:Eens met bovenstaande reactie, met als toevoeging dat de reiger wel heerlijk scherp is!

Dank je
iefie schreef:kijk op mijn telefoon, op welk brandpuntafstand heb je de reiger gemaakt? onder de 300 neem ik aan.
De reiger is vast gelegd op 165mm.
cstr1 schreef:Scherpte is heel erg mooi en de beleving van het moment is natuurlijke erg persoonlijk.
Inderdaad