Sh***t ben ik een middag bezig geweest: haal je zoiets gewoon uit een iPhone....Pjerry schreef:Je eerste foto vind ik fantastisch. De tweede foto vind ik ook goed, maar je bewerking is alledaagser dan je denkt, met al die instagrammers....

Sh***t ben ik een middag bezig geweest: haal je zoiets gewoon uit een iPhone....Pjerry schreef:Je eerste foto vind ik fantastisch. De tweede foto vind ik ook goed, maar je bewerking is alledaagser dan je denkt, met al die instagrammers....
......en wat een goeie foto en ook mooi zo in z/wguitargeert schreef:Ik heb gisteren weer een paar mooie plaatjes kunnen schieten van de band Nobuts, wat een goeie band...
Gave opname en leuk dat je de making off toont.M.Oorthuis schreef:Dit is er 1 van Qlimax 2012 (helaas heb ik alleen de pagina uit krantje in lowres ter beschikking op dit moment)
Hier is de making off
Dank jeHarry W schreef:Ook het gevoel van Jan met z'n oude Sony is heel herkenbaar. Al die keren dat je er als amateurtje niet inkomt met jouw goede spullen. Jan heeft er trouwens nog best wel aardige foto's aan over gehouden. Mijn complimenten.
Mvrgr,
Harry