Tamron 17-50 2.8 zonder stabilisatie.
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Tamron 17-50 2.8 zonder stabilisatie.
wil ook pb aub 

D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
Hier nog een test op back/front focus die ik van het internet heb geplukt.
Zo te zien is dit probleem niet aanwezig.
https://picasaweb.google.com/1003494639 ... cember2012" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb in de gaten dat als je een beetje redelijke foto's wilt maken dat dat veel tijd kost.
Het lijkt haast wel op computeren
:mrgreen:
Zo te zien is dit probleem niet aanwezig.
https://picasaweb.google.com/1003494639 ... cember2012" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb in de gaten dat als je een beetje redelijke foto's wilt maken dat dat veel tijd kost.
Het lijkt haast wel op computeren

De camera en lens zijn opgestuurd. Bij de fotozaak hebben ze de camera getest. De ene foto is wel redelijk en bij de andere ligt er een waas over de foto.
Ben benieuwd wat er uit komt.
Ben benieuwd wat er uit komt.
Na een week of drie eindelijk uitsluitsel gekregen van Nikon.
De AF van de camera was helemaal ontregeld. Hij wordt nu weer helemaal afgesteld plus de nieuwste firmware erop.
Ik wist dat er iets niet klopte. Heeft de camera bij de val toch schade opgelopen.
De AF van de camera was helemaal ontregeld. Hij wordt nu weer helemaal afgesteld plus de nieuwste firmware erop.

Ik wist dat er iets niet klopte. Heeft de camera bij de val toch schade opgelopen.
Nu alweer een paar dagen aan het testen. Alles weer 100% in orde. Ik heb het gevoel alsof ik weer foto's kan maken.
Ik kan nu ook eindelijk een oordeel geven van de tamron lens. Ik ben over deze lens zeer te spreken.
Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
Ik kan nu ook eindelijk een oordeel geven van de tamron lens. Ik ben over deze lens zeer te spreken.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Goed te lezen. Waren er nog kosten voor je?Adrie schreef:Nu alweer een paar dagen aan het testen. Alles weer 100% in orde. Ik heb het gevoel alsof ik weer foto's kan maken.
Helaas wel. €149 Euro. Maar daar heb je geen nieuwe camera voor.