Wie gaat er / heeft er zin woensdagavond 19 dec naar het Amsterdam Light Festival te gaan?
Ik verwacht tussen 18:30 en 19:00 uur er te zijn.
Ik ga parkeren bij:
Amsterdam - IJkantine
MT. Ondinaweg 15-17
NDSM Terrein (gratis parkeren)
Avondwandeling Amsterdam Light Festival 19 dec.
- Frank Roelofs
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Avondwandeling Amsterdam Light Festival 19 dec.
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Avondwandeling Amsterdam Light Festival 19 dec.
Hey Frank.
Veel succes daar en kom met mooie platen thuis, en na afloop weer een filmpje maken.
Veel succes daar en kom met mooie platen thuis, en na afloop weer een filmpje maken.

- Frank Roelofs
- Forumlid
Hoop ik toch wel op een paar mede muziekanten.John Hoenen schreef:Hey Frank.

Laatst gewijzigd door Frank Roelofs op di dec 18 2012 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Frank R schreef:Hoop ik toch w2el op een paar mede muziekanten.John Hoenen schreef:Hey Frank.
Heb nog een paar op de harde schijf zitten.

Als je op het NDSM-terrein bent kun je achter het Hema-kantoor dit werkplatform zien staan. Hij is 's avonds verlicht. Is al eerder een foto van geplaatst.
Ook moeten er leuke avondfoto's te maken zijn vanaf de Houtmankade, de andere pont vanaf het terrein. Gewoon nemen en de vogende pont weer terug.

George
Ook moeten er leuke avondfoto's te maken zijn vanaf de Houtmankade, de andere pont vanaf het terrein. Gewoon nemen en de vogende pont weer terug.

George