Wat gaat het worden 35mm 1.4 of 85mm 1.4

Discussies over objectieven met een vaste brandpuntsafstand (primes)
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: Wat gaat het worden 35mm 1.4 of 85mm 1.4

Bericht door Léon Obers » ma dec 24 2012 11:35 am

Marten schreef: Geef mij aan waar ik schrijf dat ik mensen met praktijkervaring "negeer" of vind dat je dat zou moeten doen, en je krijgt een mooie fles wijn van mij. :D
Je bent anders wel erg suggestief aan het schrijven met deze reactie: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 13#p582313" onclick="window.open(this.href);return false;
waarin je bewust de zin met betrekking tot de Sigma 35mm/1.4 lens die JanJacob schrijft weglaat (zie origineel bericht JanJacob) en aan diens context dan een andere betekenis geeft door zijn reactie slechts gedeeltelijk aan te halen en te betrekken naar de Nikkor 35mm/1.4 lens. toe.
Dat is niet alleen de context negeren wat iemand schrijft, maar er tevens een andere betekenis aangeven met wat iemand zwart op wit bedoelt. Als je alleen de Nikon voorbeelden wilt aanhalen is er IMO überhaupt geen reden als zodanig te reageren op de reactie van JanJacob, laat staan de context wat iemand schrijft te veranderen.
Je zou die fles wijn wat mij betreft dan ook beter aan JanJacob kunnen geven. Ik vind wel dat hij hem verdiend heeft.
Laatst gewijzigd door Léon Obers op ma dec 24 2012 11:42 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Léon Obers

Johan v. V.
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Johan v. V. » ma dec 24 2012 11:38 am

Waarom moeten er bij zo'n onschuldig onderwerp toch direct weer een paar mensen een vervelend sfeertje introduceren? Is het echt nodig elkaar vliegen af te vangen? :x
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen

Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.

Patrick
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma dec 24 2012 11:46 am

muggie schreef:Waarom moeten er bij zo'n onschuldig onderwerp toch direct weer een paar mensen een vervelend sfeertje introduceren? Is het echt nodig elkaar vliegen af te vangen? :x
Beter dat men op vliegen jaagt dan op muggen, toch? :twisted:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » ma dec 24 2012 11:47 am

Léon Obers schreef:
Marten schreef: Geef mij aan waar ik schrijf dat ik mensen met praktijkervaring "negeer" of vind dat je dat zou moeten doen, en je krijgt een mooie fles wijn van mij. :D
Je bent anders wel erg suggestief aan het schrijven met deze reactie: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 13#p582313" onclick="window.open(this.href);return false;
waarin je bewust de zin met betrekking tot de Sigma 35mm/1.4 lens die JanJacob schrijft weglaat (zie origineel bericht JanJacob) en aan diens context dan een andere betekenis geeft door zijn reactie slechts gedeeltelijk aan te halen en te betrekken naar de Nikkor 35mm/1.4 lens. toe.
Dat is niet alleen de context negeren wat iemand schrijft, maar er tevens een andere betekenis aangeven met wat iemand zwart op wit bedoelt. Als je alleen de Nikon voorbeelden wilt aanhalen is er IMO überhaupt geen reden als zodanig te reageren op de reactie van JanJacob, laat staan de context wat iemand schrijft te veranderen.
Je zou die fles wijn wat mij betreft dan ook beter aan JanJacob kunnen geven. Ik vind wel dat hij hem verdiend heeft.
Zullen we weer on-topic gaan? Het is tenslotte bijna Kerst :wink:

Léon Obers
Forumlid
Forumlid

Bericht door Léon Obers » ma dec 24 2012 11:47 am

Het heeft helemaal niets met vliegen afvangen te maken. Als er suggesties worden gedaan die niet waargemaakt kunnen worden, mag daar wel degelijk een opmerkzaamheid op gegeven worden. Niet meer, niet minder.
Skippy schreef: Zullen we weer on-topic gaan? Het is tenslotte bijna Kerst :wink:
Reden te meer voor die fles wijn (voor JanJacob). :wink:
Vriendelijke groet, Léon Obers

JanJacob
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JanJacob » di dec 25 2012 1:09 pm

Zo kom je wel eens terug bij een draadje. Grappig. Ik werd eerst een beetje geagiteerd doordat er een loopje werd genomen met een uitspraak van mij, daarna vrolijk verrast door een (virtuele) fles wijn...

Merlot graag :mrgreen:

(Léon bedankt)

Vrolijk kerstfeest, allemaal.

Nicolò

Bericht door Nicolò » wo dec 26 2012 1:29 pm

De AF-S 85 mm 1.8G vind ik een prima objectief, kan ik je aanraden.
En daarbij de 24mm 1.4 kopen i.p.v. de 35mm 1.4. :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Vaste brandpuntsafstanden”