Je bent anders wel erg suggestief aan het schrijven met deze reactie: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 13#p582313" onclick="window.open(this.href);return false;Marten schreef: Geef mij aan waar ik schrijf dat ik mensen met praktijkervaring "negeer" of vind dat je dat zou moeten doen, en je krijgt een mooie fles wijn van mij.![]()
waarin je bewust de zin met betrekking tot de Sigma 35mm/1.4 lens die JanJacob schrijft weglaat (zie origineel bericht JanJacob) en aan diens context dan een andere betekenis geeft door zijn reactie slechts gedeeltelijk aan te halen en te betrekken naar de Nikkor 35mm/1.4 lens. toe.
Dat is niet alleen de context negeren wat iemand schrijft, maar er tevens een andere betekenis aangeven met wat iemand zwart op wit bedoelt. Als je alleen de Nikon voorbeelden wilt aanhalen is er IMO überhaupt geen reden als zodanig te reageren op de reactie van JanJacob, laat staan de context wat iemand schrijft te veranderen.
Je zou die fles wijn wat mij betreft dan ook beter aan JanJacob kunnen geven. Ik vind wel dat hij hem verdiend heeft.